تبیان، دستیار زندگی
مراسم استقبال حماسی مردم مشهد از حجت الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا لحظاتی دیگر از میدان فلسطین تا میدان شهدا آغاز می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سونامی خروش حامیان رئیسی در مشهد

مراسم استقبال حماسی مردم مشهد از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تا لحظاتی دیگر از میدان فلسطین تا میدان شهدا آغاز می‌شود.

پیشخوان خبر تبیان
حامیان رئیسی

به گزارش  تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر به مشهدمقدس می‌رسد تا در جمع پرشور و حماسی حامیان خود در پایتخت معنوی ایران اسلامی به ایراد سخنرانی بپردازد.

اما پس از سونامی خروش حماسی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در کلانشهرهای تهران، اصفهان، شیراز و غیره، این سونامی تا لحظاتی دیگر در مشهدمقدس با حضور هزاران نفر از مردم مشهد مقدس در میدان فلسطین تا میدان شهدای این شهر آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ورود به مشهدمقدس، از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد این شهر به میدان فلسطین می‌رود و حامیان وی در این محل تا میدان شهدا به استقبال وی می‌روند.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از مراسم استقبال مردمی در عرصه میدان شهدای مشهد در جمع هزاران نفر از حامیانش به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

«خروش مشهد» در حمایت و استقبال از حجت‌الاسلام رئیسی از هفته‌ها قبل آغاز شده و در این روزها به اوج خود رسیده است. اقشار مختلف مردم مشهد‌الرضا‌(ع) در جای جای شهر به‌صورت خودجوش ستادهای انتخاباتی در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی تشکیل داده‌اند.

حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ورود به مشهدمقدس، از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد این شهر به میدان فلسطین می‌رود و حامیان وی در این محل تا میدان شهدا به استقبال وی می‌روند.

بالاشهر و پایین شهر ندارد؛ مرد و زن در ستادهای مردمی فعالیت دارند و خبری از دیوار نیست. هشتگ‌های «نه به وضع موجود» و «تغییر به‌نغع مردم» از حالت "مجازی" خارج شده و در پلاکاردهایی که حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در همایشات در دست دارند، دیده می‌شود و در فریادهایشان موج می‌زند.

فعالیت ستادها تا نیمه‌های شب ادامه دارد و جوانان حامی حجت‌اسلام سیدابراهیم رئیسی در گوشه گوشه شهر پوسترهای تبلیغاتی را در دست گرفته و بین مردم پخش می‌کنند اما بخش قابل توجهی از طرفداران حجت‌الاسلام رئیسی و منتقدان دولت، مردمی هستند که شاید درگیر شور و هیجان تبلیغات نمی‌شوند اما دل‌شان با حجت‌الاسلام رئیسی و شخصیت محجوب و انقلابی ایشان است و امروز در میدان شهدا به استقبال کاندیدای محبوب‌شان می‌آیند و روز جمعه پای صندوق‌های رای، حمایت خود را نشان می‌دهند.

این‌ روزها بسیاری از مجاوران علی بن الموسی الرضا(ع) از حمایت خود از خادم آن حضرت می‌گویند اما امروز شاهد حضور هزاران نفر از مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور مشهد در عرصه میدان شهدا برای اعلام حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی خواهیم بود که برای تغییر به نفع مردم حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .