تبیان، دستیار زندگی
ود گروه وبلاگ ستاد پاسخگویی به مسائل دینی ایجاد مرکزی با آموزش، پشتیبانی و انسجام طلاب جوان وبلاگ نویس را در دستور کار خود قرار داده است. حجت الاسلام "فضل الله نژاد" با بیان این خبر گفت: این ستاد در سال گذشته با هدف پشتیبانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرکز آموزش وبلاگ نویسی به طلاب علوم دینی ایجاد می شود

گروه وبلاگ ستاد پاسخگویی به مسائل دینی ایجاد مرکزی با آموزش، پشتیبانی و انسجام طلاب جوان وبلاگ نویس را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام "فضل الله نژاد" با بیان این خبر گفت: این ستاد در سال گذشته با هدف پشتیبانی علمی و فنی از طلاب وبلاگ نویس، مرکزی را با عنوان "خانه وبلاگ" تاسیس کرده بود که تعداد بسیار زیادی از طلاب با مراجعه حضوری، تلفنی و اینترنتی به این مرکز به رفع مشکلات وبلاگی خود پرداختند.

وی افزود: همچنین با تشکیل دوره های مختلف آموزشی با همکاری مراکز مختلف علمی و آموزشی برای بیش از 200 نفر از طلاب کلاس آموزش وبلاگ نویسی تشکیل شده است.

فضل الله نژاد با اشاره به برنامه های این مرکز در سال 85 گفت: تشکیل مرکزی قوی با هدف آشنایی، آموزش و پشتیبانی وبلاگ طلاب و روحانیون و گسترش فعالیت ها تا حوزه های شهرستانی از مهمترین برنامه های این دفتر در سال جاری خواهد بود.