تبیان، دستیار زندگی
سید مجتبی موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که آثار هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در پارگ قائم در منطقه 18 جانمایی مس شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال ایجاد باغ مجسمه در پارک قائم

سید مجتبی موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که آثار هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران در پارک قائم در منطقه ۱۸ جانمایی می شود.

پیشخوان خبر تبیان

سید مجتبی موسوی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، سید مجتبی موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران  درباره جانمایی آثار هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران گفت: برای جانمایی آثار هشتمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران نیز برنامه ریزی هایی انجام شده و مذاکراتی با پارک قائم واقع در منطقه ۱۸ تهران صورت گرفته است تا بتوانیم باغ مجسمه ای در این بخش داشته باشیم که البته بررسی های نهایی آن در دست اجرا است که در صورت انجام شدن نهایتا تا ۲ ماه آینده اجرایی می شود.

وی ادامه داد: سیاست ما بر این است که در هر دوره آثار سمپوزیوم ها را در قالب مجموعه درون یکی از فضاهای شهری تهران جانمایی کنیم زیرا با این حرکت می توانیم یک مجموعه و یا به عبارتی باغ مجسمه داشته باشیم. ضمن اینکه اگر کسی خواستار تحقیق و پژوهشی در این راستا باشد، می تواند از انسجام این فضا و آثار استفاده کند و از پراکندگی پیشگیری می شود.

برای جانمایی آثار هشتمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران نیز برنامه ریزی هایی انجام شده است لذا مذاکراتی با پارک قائم واقع در منطقه ۱۸ تهران صورت گرفته است تا بتوانیم باغ مجسمه ای در این بخش داشته باشیم که البته بررسی های نهایی آن در دست اجراست که در صورت انجام شدن نهایتا تا ۲ ماه آینده اجرایی می شود.

موسوی بیان کرد: برای جانمایی آثار هشتمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران نیز برنامه ریزی هایی انجام شده است لذا مذاکراتی با پارک قائم واقع در منطقه ۱۸ تهران صورت گرفته است تا بتوانیم باغ مجسمه ای در این بخش داشته باشیم که البته بررسی های نهایی آن در دست اجراست که در صورت انجام شدن نهایتا تا ۲ ماه آینده اجرایی می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه تا زمان جانمایی آثار، سایت سمپوزیوم واقع در برج میلاد میزبان آثار هشتمین دوره است، علاقمندان می توانند به بازدید از آثار بپردازند لذا امکان بازدید از آثار هشتمین سمپوزیوم تا پایان خردادماه برای علاقمندان به این بخش فراهم است.

موسوی از آغاز برنامه ریزی برای نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران خبر داد و گفت: انشاالله از اواخر خردادماه جلسات آغاز و شورای سیاست گذاری نیز در این راستا تشکیل خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه ما هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران را به تازگی پشت سر گذاشته ایم، یقینا بخشی از ارزیابی های شورای سیاست گذاری به بررسی نقاط ضعف و قوت این رویداد اختصاص خواهد یافت تا بر اساس پیشنهاداتی که ارائه می شود بتوانیم در راستای بهبود عملکرد این بخش گام برداریم.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران درباره انتشار فراخوان نهمین دوره سمپوزیوم مجسمه سازی تهران گفت: بعد از بررسی های لازم و بر اساس مصوبات شورا، فراخوان سمپوزیوم نهم تنظیم و انشاالله در شهریورماه منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .