تبیان، دستیار زندگی
یه کلاس های آشنایی با روش های تبلیغ و پژوهش در عرصه های تبلیغ ، تحلیل سیاسی و دوره تکمیلی امداد و نجات در مدرسه معصومیه برگزار می شود. حجت الاسلام "علی فرهادی با اعلام این خبر گفت: با تلاش بسیج مدرسه معصومیه، دوره آموزشی آشن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوره های تبلیغی، سیاسی و امدادی ویژه طلاب مدرسه علمیه معصومیه

کلاس های آشنایی با روش های تبلیغ و پژوهش در عرصه های تبلیغ ، تحلیل سیاسی و دوره تکمیلی امداد و نجات در مدرسه معصومیه برگزار می شود.

حجت الاسلام "علی فرهادی با اعلام این خبر گفت: با تلاش بسیج مدرسه معصومیه، دوره آموزشی آشنایی با شیوه های تبلیغ و پژوهش در عرصه تبلیغ با شرکت استاد "ناظری" سه شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا با حضور بیش از 50 نفر از طلاب برگزار می شود.

وی افزود: دوره جدید آموزشی مباحث سیاسی نیز یکشنبه هر هفته توسط حجت الاسلام دکتر "سخاوتی لادانی" عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) از ساعت 17 تا 19عصر با مو ضوع آشنایی با اصطلاحات سیاسی و تحلیل مسائل سیاسی روز و با حضور نزدیک به 80 نفر از طلاب این مدرسه برگزار می شود.

"فرهادی" گفت: پس از برگزاری موفق دوره مقدماتی امداد و نجات، دوره تکمیلی این دوره با همکاری جمعیت هلال احمر قم از روز دوشنبه 28فروردین از ساعت 17 تا 19با حضور 80 نفر از طلاب در پایگاه بسیج این مدرسه برگزار می شود.

مسئول مرکز مطالعات بسیج مدرسه معصومیه از اتمام این دوره ها در نیمه خرداد خبر داد.