تبیان، دستیار زندگی
همزمان با فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستانی، کانونهای گردشگری در محلات منطقه 2 جهت خدمت رسانی به شهروندان راه اندازی خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه‌اندازی کانون‌های گردشگری در محلات

همزمان با فرارسیدن ایام تعطیلات تابستانی، کانونهای گردشگری در محلات منطقه 7 جهت خدمت رسانی به شهروندان راه‌اندازی خواهد شد.

پیشخوان خبر تبیان

کانون گردشگری

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، محمدرضا غلامی معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه گفت: با توجه به اهمیت و تأثیر کانون‌های گردشگری در شناساندن نقاط مختلف شهر تهران به شهروندان و گردشگران، با همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران و اداره گردشگری منطقه هفت به مناسبت فرا رسیدن فصل تابستان و غنی سازی اوقات فراغت ساکنین منطقه کانون های گردشگری در محلات 14گانه راه اندازی می شوند.

وی یادآور شد: برخی از فعالیتهای این کانون ها، ارائه تورهای تابستانی تهرانگردی، معرفی اماکن گردشگری منطقه و شهر تهران به شهروندان، تهیه بروشورهای گردشگری، اجرای تورهای گردشگری محله ای و شناسایی اماکن دیدنی محلات است.

معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در حوزه گردشگری خاطر نشان کرد: در نظر گرفتن مواردی همچون ارتباط منطقه با ستاد مرکزی گردشگری، فعالیت در شبکه های اجتماعی، خلاقیت و استفاده از ایده های جدید در فعالیتهای گردشگری، افزایش مشارکت سرای محلات و سایر نهادهای اجتماعی در فعالیت های گردشگری منطقه، شناساندن اماکن گردشگری منطقه به ساکنان پایتخت همواره در سیاستگذاری های حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه مورد توجه قرار می گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: با تدابیر شهردار منطقه و با مشارکت شهروندان تلاش بر این است که این منطقه با حفظ محیط زیست و با تقویت گردشگری در ابعاد متعدد بیش از گذشته به توسعه پایدار شهری دست یابد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .