تبیان، دستیار زندگی
اساتید دوره های استعدادهای درخشان قرآنی در استان های مختلف کشور فردا به منظور ارتقای این دوره ها در سازمان دارالقرآن گرد هم می آیند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری گردهمایی اساتید دوره‌های استعدادهای قرآنی

اساتید دوره‌های استعدادهای درخشان قرآنی در استان‌های مختلف کشور فردا به منظور ارتقای این دوره‌ها در سازمان دارالقرآن گرد هم می‌آیند.

پیشخوان خبر تبیان

قرآن

به گزارش  تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، دوره‌های استعدادهای درخشان قرآنی در سال 1392 برای نخستین‌بار به همت سازمان دارالقرآن آغاز شد که این اردوها در 6 مرحله پیش‌بینی شده بود و آخرین مرحله آن سال 1394 برگزار شد.

پس از پایان اردوی استعدادهای درخشان قرآنی سازمان دارالقرآن تصمیم گرفت به جای برگزاری به صورت متمرکز این اردوها را به صورت استانی برگزار کند که به دلیل کمبود اعتبارات این امر به خوبی پیگیری نشد و نیمه دوم سال گذشته مسئولان از برگزاری اردوها در برخی از استان‌های کشور خبر دادند.

با توجه به اهمیت آشنایی اساتید با نحوه تشکیل و اداره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی، سازمان دارالقرآن جلسه هماهنگی با اساتید دوره‌ها را برگزار می‌کند.

بر همین اساس جلسه توجیهی و هم‌اندیشی اساتید دوره‌های استعدادهای درخشان قرآنی فردا 28 اردیبهشت‌ماه با حضور 35 استاد دوره از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این جلسه علاوه بر اهمیت تدریس سبک زندگی قرآنی به نحوه آموزش صوت و لحن با نوجوانان کشورمان پرداخته خواهد شد.

در اردوهای استعدادهای قرآنی نوجوانان 12 تا 18 سال کشورمان تحت آموزش‌های قرائت قرآن به همراه حفظ و سبک زندگی قرآنی قرار گرفتند.


منبع: خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .