تبیان، دستیار زندگی
سیما تیرانداز که این شب ها نمایش پاره های ساده را روی صحنه دارد، گفت: با .وجود مشکل جسمی و خونریزی بینی که در چند شب ابتدایی نمایش داشتم همجنان تلاش می کنم تا پایان این نمایش و بدون وقفه کارم را روی صحنه ادامه دهم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیما تیرانداز: از ادامه‌ی کار منع شدم، اما ادامه می‌دهم

سیما تیرانداز که این شب‌ها نمایش «پاره‌های ساده» را روی صحنه دارد، گفت: با وجود مشکل جسمی و خونریزی بینی که در چند شب ابتدایی نمایش داشتم همچنان تلاش می‌کنم تا پایان این نمایش و بدون وقفه کارم را روی صحنه ادامه دهم.

پیشخوان خبر تبیان

سیما تیرانداز

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، این بازیگر در چند شب ابتدایی اجرای نمایش «پاره‌های ساده» به کارگردانی سیدعلی هاشمی که در تماشاخانه «باران» اجرا می‌شود با مشکل خونریزی بینی مواجه بوده و در این باره بیان کرد: در حال حاضر شرایط بهتری دارم و میزان خونریزی کنترل شده است اما هنوز ادامه دارد. با این حال هر شب روی صحنه هستم و سعی می‌کنم با وجود اینکه علت این مسئله مشخص نیست و پزشکم مرا از ادامه کار با این شرایط منع کرده بود، به بازی‌ام در نمایش ادامه دهم.

او با اشاره به اینکه اجرای این نمایش به تازگی آغاز شده است درباره نمایش «پاره‌های ساده» گفت: این اثر زندگی یک زن به ظاهر تنها و برخوردش با آدم‌های دیگر را روایت می‌کند که در واقع مروری بر دفترچه خاطرات اوست. شیوه روایتی این نمایش مدرن است و آن را بسیار دوست دارم چون خط داستانی آن معمول نیست و همه چیز مثل یک پازل کنار هم گذاشته شده است.

تیرانداز افزود: «پاره‌های ساده» در واقع همان دفترچه خاطرات این زن است که از طریق آن رابطه‌اش با دیگر آدم‌ها و کاراکترش را می‌شناسیم.

تیرانداز افزود: «پاره‌های ساده» در واقع همان دفترچه خاطرات این زن است که از طریق آن رابطه‌اش با دیگر آدم‌ها و کاراکترش را می‌شناسیم.

این بازیگر درباره زمان اجرای این نمایش که هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه «باران» است هم گفت:‌ با توجه به تجربه‌ای که برای یکی دیگر از کارهایم داشتم که استقبال علاقه‌مندان به دیدن نمایش در ساعت ۲۲ خیلی خوب بود به نظرم می‌رسد اجرای تئاتر در ساعت‌های دیرهنگام شب برای بسیاری از علاقه‌مندان راحت‌تر است، به ویژه آنکه بیشتر سالن‌های تئاتری ما در مرکز شهر هستند که محدودیت ترافیکی دارد، ضمن اینکه زمان زیادی از اجرای این نمایش در ماه رمضان اجرا می‌شود و ساعت پس از افطار زمان بهتری خواهد بود. تماشاخانه «باران» از 20 اردیبهشت ماه به مدت 35 شب میزبان «پاره‌های ساده» در ساعت 21 است.

نمایش «پاره‌های ساده» در مورد خاطرات روزانه دختری به نام مهرناز در ١٣ روز نوروز است. در این روزها روابط و برخورد مهرناز با آدم‌های مختلف روایت می‌شود.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده : مهدی میرمحمدی، بازیگران ( به ترتیب ورود به صحنه): سیما تیرانداز، الهام شکیب، کاوه خداشناس، الناز شاهوردی، علی دستانپور، هاله گرجی، فرزانه سکوتی، رضا سخایی و شکوفه هاشمیان، طراح صحنه و لباس: کتایون رنجبران، ساخت تیزر: مانی قدرت‌نما، عکاس: هادی نوید، مشاور رسانه‌ای: محدثه واعظی‌پور، دستیاران کارگردان : آمنه شیخ‌الاسلام، سروش حسین‌زاده، مدیر صحنه : مهدی مختاری، منشی صحنه: علی قاسمی.

منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .