تبیان، دستیار زندگی
سید ابراهیم رئیسی در جمع طلاب و فرهنگیان در مجتمع آدینه تهران گفت: آیا باید کدخدا اجازه دهد؟ استقلال و فرهنگ کشور حساب است، سند ۲۰۳۰ قبل آن سند آموزش و پرورش تصویب شد اما این سند ۲۰۳۰ کجا تصویب شده است و ابعاد این سند بررسی نشده و تعلیق داوطلبانه سند مص
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیسی: داد مردم از وضعیت فعلی درآمده

سید ابراهیم رئیسی در جمع طلاب و فرهنگیان در مجتمع آدینه تهران گفت: آیا باید کدخدا اجازه دهد؟ استقلال و فرهنگ کشور حساب است،  سند ۲۰۳۰ قبل آن سند آموزش و پرورش تصویب شد اما این سند ۲۰۳۰ کجا تصویب شده است و ابعاد این سند بررسی نشده و تعلیق داوطلبانه سند مصوب آموزش و پرورش است.

پیشخوان خبر تبیان
رئیسی

وی افزود: می گویید این سند را می پذیریم هرجایش غلط بود اجرا نمیکنیم، این چه حرفی است، چرا بومی نشده است؟ فقر و بیکاری جلوه این نوع نگاه غلط است و کشور را به سمت خطرناکی می‌برد.

حجه الاسلام دکتر رئیسی در ادامه گفت: عدالت اجتماعی بسیار مهم است و از اهداف انقلاب اسلامی است اما فاصله طبقاتی غوغا می‌کند. اگر نمی‌شود این را محقق کرد بگویند اما با حرکت جهادی کارهای نشد از ابتدای انقلاب شدنی شده است،  چطور شاهد باشیم مردم به خاطر مشکلات مانند شمع آب می‌شوند.

رئیسی افزود: اگر تحریم ها برداشته شده است چرا خود وزارت خارجه نمی‌تواند از طریق بانک پولی انتقال دهد،می گویند این پول در اختیار ماست اما نمی توانند در آن تصرف کنند. یکی از مشکلات ما با این دولت محرمانگی هاست چرا از بابک زنجانی شکایت نشد،  نگویید در اختیار ماست با مردم صداقت داشته باشید.

حجه الاسلام دکتر رئیسی در ادامه گفت: عدالت اجتماعی بسیار مهم است و از اهداف انقلاب اسلامی است اما فاصله طبقاتی غوغا می‌کند. اگر نمی‌شود این را محقق کرد بگویند اما با حرکت جهادی کارهای نشد از ابتدای انقلاب شدنی شده است،  چطور شاهد باشیم مردم به خاطر مشکلات مانند شمع آب می‌شوند

دکتر رئیسی با اشاره به رفتار برخی کاندیدا ها گفت: ایجاد هراس آقایان به جای ارائه گزارش عملکرد است و همه در داخل و خارج دست به دست هم داده اند، ما جا نمی خوریم اما مردم انتظار این بداخلاقی ها را ندارند. به شهر خودتان می آمدید تا ببینید مردم چگونه آمدند،  چرا به مردم توهین میکنید،  اگر این پیام ها را نشنوید و اعتراض مردم را نشنوند، روزی میشنوند که دیر خواهد بود. در فتنه ۸۸ می گفتند مردم به خاطر ساندیس آمده اند، اما مردم در ۹ دی کار را تمام کردند.

حجه الاسلام رئیسی ادامه داد: همین مساله رکود و تورم باید تغییر کند،  تورم ۸ درصد است چون رکود است،  اگر رکود نباشد،  بازهم تورم همین مقدار است؟ این رکود بر بازار،  کسب و کار ناشی از معطل گذاشتن کشور و نگاه به بیرون است. با وجود این مشکلات آن رفاه هم که گفته بودند، ایجاد نشده و داد مردم از این وضعیت در آمده است.

وی افزود: حاصل این نگاه غلط جلوه های مختلفی دارد،  یکی شده سند ۲۰۳۰ و پولشویی و دیگری برجام شده و یکی بعد از دیگری صدایش درمی آید.

رئیسی خاطر نشان کرد: این ۴۸ ساعت آتی بسیار تعیین کننده است،  ملاک و میزان رأی ملت است اما وظیفه ما آن است که درست بشناسانیم. برنامه ما در سایت قرار گرفته است اما کشور مشکل کمبود برنامه ندارد بلکه مشکل اجرای برنامه است. مگر نمی گویید ۱۰۰ روز دیگر می خواهید گزارش دهید،  از همین الان شروع کنید چون دولت دست شماست.


منبع :پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام رئیسی

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .