تبیان، دستیار زندگی
یک کمپانی فیلمسازی از ساخت یک انیمیشن علمی- تخیلی براساس فیلم پسر بچه ساخته «چارلی چاپلین» خبر داد. نگارش فیلمنامه آن نیز بر عهده «بوریس استارلینگ» خبرنگار و نویسنده آمریکایی با همکاری کریستین ولکمن و روچرت ویات است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم معروف «چارلی چاپلین» انیمیشن می‌شود

یک کمپانی فیلمسازی از ساخت یک انیمیشن علمی-تخیلی بر اساس فیلم «پسر بچه» ساخته «چارلی چاپلین» خبر داد.نگارش فیلمنامه آن نیز بر عهده «بوریس استارلینگ» خبرنگار و نویسنده آمریکایی با همکاری «کریستین ولکمن» و «روپرت ویات» است.

پیشخوان خبر تبیان

چارلی چاپلین

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، این انیمیشن اولین محصول پویانمایی کمپانی «FilmNation» است که بر اساس برداشتی علمی‌-تخیلی از فیلم «پسربچه» ساخته «چارلی چاپلین» محصول سال 1921 است و کاگردان آن را به صورت مشترک «کریستین ولکمن» و «روپرت ویات» بر عهده خواهند داشت.

سه کمپانی انیمیشن‌سازی از کشورهای فرانسه، آمریکا و لوکزامبورگ برای ساخت این انیمیشن که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است همکاری خواهند کرد و نگارش فیلمنامه آن نیز بر عهده «بوریس استارلینگ» خبرنگار و نویسنده آمریکایی با همکاری «کریستین ولکمن» و «روپرت ویات» است.

فیلم «پسربچه» به کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و بازیگری «چارلی چاپلین» روایتگر ماجرای فردی بیکار در یک محلهٔ فقیرنشین است که به طور اتفاقی پسربچه بی‌سرپرستی را می‌یابد و ناخواسته او را به زندگی خود راه می‌دهد اما رفته‌رفته به او دل می‌بندد. نقش پسربچهٔ را در این فیلم «جکی کوگان» بازی کرده است. «پسربچه» یکی از نخستین ساخته‌های بلند سینمایی «چاپلین» بود که به فروش 2.5 میلیو دلاری در سینماها دست یافت.

از دیگر مهم‌ترین آثار کارنامه فیلم‌سازی «چارلی چاپلین» می‌توان از «ولگرد»،‌ «شغل»، «بانک»، «مامور آتش‌نشانی»، «خیابان آرام»، «زندگی سگی»، «دوش‌فنگ»، «زائر»، «زن پاریسی»، «جویندگان طلا»، «سیرک»، «روشنایی‌های شهر»، «عصر جدید»، «دیکتاتور بزرگ»، «موسیو وردو»، «لایم‌لایت»، «سلطانی در نیویورک»، «کنتسی از هنگ‌کنگ»، «خانه‌به‌دوش»، «پروفسور» و «طبقه مرفه» نام برد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .