تبیان، دستیار زندگی
ود  ویژگی های اخلاقی پیامبر باید سرلوحه کار دانشجویان قرار گیرد غروری که امروز به دلیل دستیابی ایران به چرخه سوخت هسته ای در میان جامعه وجود دارد نتیجه بازگشت جامعه به سوی پیامبر است و این بازگشت سبب سربلندی ایران در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت به سوی پیامبر باعث سربلندی ایران در میان جهانیان می شود

ویژگی های اخلاقی پیامبر باید سرلوحه کار دانشجویان قرار گیرد

غروری که امروز به دلیل دستیابی ایران به چرخه سوخت هسته ای در میان جامعه وجود دارد نتیجه بازگشت جامعه به سوی پیامبر است و این بازگشت سبب سربلندی ایران در میان جهانیان نیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی مهر، حجت الاسلام "محمد محمدیان" امروز در جشنی که به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان این مطلب افزود : عده ای از مسلمانان تنها به بخش هایی از زندگی پیامبر که جلوه بیشتر و هزینه کمتری دارد، توجه می کنند. در حالی که باید تمامی جوانب شخصیت و سفارشات پیامبر اسلام (ص) را مورد توجه قرار داد.

وی اظهار داشت : صداقت بیان و رسیدگی به محرومین از جمله ویژگی های بارز اخلاقی پیامبر اعظم (ص) است که باید مورد توجه تمامی مردم به خصوص دانشجویان و دانشگاهیان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها تاکید کرد : پیامبر اعظم (ص) در راه تبلیغ دین خود هیچ گونه سازشکاری را قبول نمی کرد. جامعه امروز ما نیز در راه رسیدن به اهداف نباید هیچ دعوتی به سازشکاری را قبول کند.

وی افزود : خداوند در قرآن وعده داده است که اگر امت اسلام با تمام وجود به پیامبر ایمان آورند درهای رحمت در دنیا و آخرت به سوی آن ها بازخواهد شد. امروز نیز با حرکت ایران به سوی پیامبر اعظم (ص) درهای رحمت به سوی ایران باز شده و ایران به چرخه سوخت هسته ای دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام محمدیان ابراز امیدواری کرد : تا پایان سال گام های بیشتری به سوی پیامبر (ص) و شناخت بیشتر این نمونه کامل بشری برداشته شود تا کشور بتواند هر روز بیشتر از گذشته به سمت پیشرفتی که از سوی خدا وعده داده شده است حرکت کند.

به گزارش مهر، مراسم جشن میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص) ظهر امروز با حضور حجت الاسلام محمدیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد رضا طاهری در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.