تبیان، دستیار زندگی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دستگاه های مختلف دولتی اسناد لازم را در مهلت مقرر در اختیار مجلس قرار ندادند و هدف دولت این بود که «گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان» قبل از انتخابات ریاست جمهوری آماده نشود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سنگ‌اندازی دولت در «گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان» قبل از انتخابات

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دستگاه‌های مختلف دولتی اسناد لازم را در مهلت مقرر در اختیار مجلس قرار ندادند و هدف دولت این بود که «گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان» قبل از انتخابات ریاست جمهوری آماده نشود.

پیشخوان خبر تبیان
کوچکی نژاد

به گزارش تبیان به نقل از فارس، جبار کوچکی‌‌‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه دولت عمداً نگذاشت «گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان» در زمان مقرر آماده شود اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف دولتی اسناد لازم را در مهلت مقرر در اختیار مجلس قرار ندادند و هدف دولت این بود که گزارش قبل از انتخابات ریاست جمهوری آماده نشود.

وی افزود: به من اطلاع دادند که دو تن از متهمین پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان اقدام به فرار کرده‌اند که یکی از آنها در هواپیما بازداشت شده و دیگری همچنان متواری است.

کوچکی‌‌‌نژاد ادامه داد: به گزارش دوپهلوی کمیسیون اصل نود در خصوص تبرئه وزیر آموزش و پرورش اعتراض کردم و از دلایل عنوان شده در خصوص استعفای دانش‌ آشتیانی قانع نشدم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: کمیسیون اصل نود قبل از انتشار گزارش تبرئه وزیر آموزش و پروش اقدام به خواندن آن در صحن علنی کرد که خلاف مقررات بود.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .