تبیان، دستیار زندگی
ست همزمان با سالروز ولادت پیامبر اعظم و صادق آل محمد علیهما السلام اساتید و طلاب مدرسه علمیه اب صالح (عج) قم، با حضور حضرت آیت الله صافی گلپایگانی این عید فرخنده را جشن گرفتند.  در این مراسم حضرت آیت الله  صافی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی : تحقق مقاصد حضرت ولی عصر (عج) عبادت است

همزمان با سالروز ولادت پیامبر اعظم و صادق آل محمد علیهما السلام اساتید و طلاب مدرسه علمیه اب صالح (عج) قم، با حضور حضرت آیت الله صافی گلپایگانی این عید فرخنده را جشن گرفتند.

در این مراسم حضرت آیت الله  صافیگلپایگانی ضمن تهنیت و تبریک این عید بزرگ به ساحت مقدس حضرت امام عصر(عج) و امت اسلامی ، بر تلاش و کوشش طلاب در جهت کسب معارف الهی تاکید نمود و اظهار داشت: همانگونه که انتظار فرج حضرت ولی عصر(عج) عبادت است، توجه به انتظارات در جهت تحصیل علوم و معارف اهل بیت و تحقق مقاصد الهی حضرت ولی عصر(عج) برای حفظ مرزهای فکری و اعتقادی عبادت بزرگی محسوب می شود.

بر اساس گزارش مرکز خبر حوزه، وی در ادامه با یادآوری تلاش های خستگی ناپذیر علما و بزرگان دین در کسب مقامات رفیع علمی و استفاده مناسب از عمر خاطرنشان کرد: بزرگان و علماء پیشین بواسطه توفیقات الهی و علاقه ای که به اهل بیت و کسب علم و معرفت داشتند، چنین کارهای بزرگی انجام داده اند، بنابراین تحصیل علم اگر برای کسب مقام و منزلت دنیوی نباشد عبادت است و این توفیقی است که خداوند به انسان داده تا در چنین محافل علمی و معرفتی حضور داشته باشد، لذا استفاده بهینه از عمر و موفقیت در جهت تهذیب نفس و تحصیل علم و هدایت مردم امر مقدسی است.