تبیان، دستیار زندگی
رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، موجب سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد، گفت: مهم ترین موضوع در انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب فرد اصلح است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهم‌ترین موضوع در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، موجب سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد، گفت: مهم‌ترین موضوع در انتخابات اعم از ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب فرد اصلح است.

پیشخوان خبر تبیان
اسماعیلی

به گزارش تبیان به نقل از  ایسنا  از دادگستری کل استان تهران، غلامحسین اسماعیلی در سومین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران در سال جاری، به اهمیت انتخابات اشاره کرد  و افزود: امروز جامعه ما به شدت حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته، اما توجه داشته باشیم که در این رابطه تکالیفی متوجه نامزدهای انتخاباتی، مجریان امر انتخابات و مردم و شهروندان است. در خصوص نامزدها بعضاً مشاهده می شود که موارد قانونی و اخلاقی رعایت نمی‌شود که امید است در روزهای باقی مانده اینگونه مسائل تکرار نشود.

وی تکالیف مجریان دست اندر کار انتخابات اعم از اثباتی و سلبی را چنین برشمرد: تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و ایجاد بسترهای مناسب در این خصوص، برقراری امنیت انتخابات که بحمدالله با تلاش شبانه‌روزی متولیان این امر امنیت بی‌نظیری در کشور حکمفرماست، تامین سلامت و صحت انتخابات که ضروریست مرتباً ارتقا یابد،‌ پرهیز از استفاده و بهره برداری از اموال و امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدها و اجتناب از انجام تبلیغات علیه یا له نامزدهای انتخاباتی.

اسماعیلی حضور گسترده مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: بدون تردید، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات های پیش رو، موجب سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه تصریح کرد: مهم ترین موضوع در انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب فرد اصلح است که شاخصه های مهمی چون باتقواتر بودن، انقلابی تر بودن، دشمن شناس تر بودن و کارآمدتر بودن دارد و باید به دقت مورد نظر قرار گیرد و این موارد در کلام بزرگان، علی الخصوص مقام معظم رهبری و ریاست معزز قوه قضاییه بارها مورد تأکید قرار گرفته است.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .