تبیان، دستیار زندگی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج خبر داد و گفت: یک طرفه شدن محور چالوس ـ کرج طبق روال جمعه ها، استنائاً در جمعه این هفته اجرا نخواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج خبر داد و گفت: یک طرفه شدن محور چالوس ـ کرج طبق روال جمعه‌ها، استنائاً در جمعه این هفته اجرا نخواهد شد.

پیشخوان خبر تبیان
جاده

به گزارش تبیان به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج محدوده ترمینال شهید  کلانتری تا 45 متری گلشهر سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی در محور کندوان محدوده هزارچم اشاره و تصریح کرد: در محور کناره در استان مازندران نیز بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به عدم اجرای محدودیت یک طرفه شدن محور چالوس به کرج در جمعه این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


منبع : فارس
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .