تبیان، دستیار زندگی
مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: مسوولان روابط عمومی یکی از مهم ترین عوامل برتری سازمان ها به شمار می آیند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسوولان روابط عمومی‌ از مهم‌ترین عوامل برتری سازمان‌‌‌ها هستند

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: مسوولان روابط عمومی‌ یکی از مهم ترین عوامل برتری سازمان‌‌‌ها به شمار می‌آیند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

به گزارش تبیان به نقل از فرس، مجتبی شیراوند با اشاره به روز روابط عمومی و تبریک این روز به نقش روابط عمومی در حیات یک سازمان پرداخت و اظهار کرد: مطالعه تاریخ روابط عمومی در دنیا مبین این است که روابط عمومی‌ها همواره به عنوان یکی از مهم ترین عوامل برتری سازمان‌ها بر سایر رقبا از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند .

وی با اشاره به نقش  این قشر در تصمیم‌گیری‌ها،‌ گفت: پیشرفت علم و فناوری روابط عمومی نسبت به گذشته تحول یافته و از دوران سنتی به دوران مدرن گذر کرده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی شده است .

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه در کشور ایران نیز روابط عمومی به عنوان یکی از بخش‌های اصلی در بدنه سازمان وجود دارد، افزود: این بخش دریک سازمان کنار مدیریت و سایر قسمت‌های تاثیرگذار قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان هسته‌ اصلی در تعاملات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی نقشی کلیدی دارند، گفت: امروز و به مدد بهره‌گیری از رسانه‌های الکترونیکی مخاطبان همواره آماج حجم انبوهی از اطلاعات قرار گرفته‌اند که خود این موضوع به تنهایی دلیل مناسبی است تا کارکرد روابط عمومی نسبت به گذشته دچار تغییرات شگرفی شود .

شیراوند بیان کرد: در تعاملات امروزی موضوع روابط عمومی تا حدی اهمیت پیدا کرده که به جرات می‌توان گفت فعالیت‌های این بخش از سازمان که در راستای ارتقای سطح رضایتمندی و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع به مخاطبان صورت می‌گیرد با پایداری و ارتقای یک سازمان ارتباطی مستقیم و غیر قابل انکار دارد