تبیان، دستیار زندگی
دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با اشاره به آزاد شدن دوسوم بودجه این جشنواره، اعلام کرد که هزینه ها و جوایز جشنواره در حال پرداخت است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کمک هزینه‌ها و جوایز در حال پرداخت است

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با اشاره به آزاد شدن دوسوم بودجه این جشنواره، اعلام کرد که کمک هزینه ها و جوایز جشنواره در حال پرداخت است.

پیشخوان خبر تبیان

جشنواره

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی گمار دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت پرداخت بودجه جشنواره و همچنین کمک هزینه گروه های نمایشی و جوایز نقدی برگزیدگان این دوره گفت: از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه ۲۳۳ اردیبهشت ماه و  پیش از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بیستم، پول به دستمان رسید و از روز یکشنبه اقدام به پرداخت تعهدات دبیرخانه جشنواره کردیم.

وی با اشاره به اینکه دوسوم بودجه برآورد شده جشنواره به دست دبیرخانه رسید، اظهار کرد: کمک هزینه های گروه های نمایشی در حال پرداخت است. این دوره از جشنواره مبلغ کمک هزینه را نسبت به سال گذشته بیشتر در نظر گرفتیم و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به گروه ها پرداخت کردیم.

کمک هزینه های گروه های نمایشی در حال پرداخت است. این دوره از جشنواره مبلغ کمک هزینه را نسبت به سال گذشته بیشتر در نظر گرفتیم و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به گروه ها پرداخت کردیم.

گمار ادامه داد: در این دوره از جشنواره برای بخش مسابقه نمایشنامه نویسی و پژوهش نیز حق قلم در نظر گرفتیم که به شرکت کنندگان در این بخش پرداخت می شود. همچنین به تقدیرشدگان جشنواره مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و به برندگان تندیس نیز یک میلیون تومان جایزه پرداخت می شود که این تعهدات در حال انجام است.

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره نحوه حمایت از اجرای عمومی آثار این دوره، یادآور شد: بعد از اختتامیه جشنواره با مدیریت تالار مولوی مذاکراتی داشتیم و قرار شد از مهرماه سال جاری در سالن اصلی تالار مولوی تعدادی از آثار به صحنه بروند. همچنین سالن کوچک تالار مولوی از هفته آینده می تواند میزبان اجرای عمومی آثار جشنواره باشد.

وی در پایان تأکید کرد: هادی علیمحمدی تهیه کننده سینما و تلویزیون مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از اجرای عمومی آثار بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی حمایت کرده است. از این رو و با در نظر گرفتن این مبلغ حمایتی قصد داریم علاوه بر آثار برگزیده جشنواره از دیگر آثاری هم که در جشنواره حضور داشتند یا حتی وارد جدول جشنواره نیز نشدند برای اجرای عمومی حمایت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .