تبیان، دستیار زندگی
مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان پیرو خبر «ثبت یک رکورد موسیقیایی به بن رسید... » توصیحاتی را ارائه داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسخ بنیاد ملی نخبگان به یک نوازنده

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری واقتصاد دانش بنیان پیرو درج خبر «ثبت یک رکورد موسیقایی به بن رسید...» توضیحاتی را ارائه داد.

پیشخوان خبر تبیان

بنیاد ملی نخبگان

به گزارش تبیان به نقل ازخبرگزاری مهر، مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان پیرو درج خبر «ثبت یک رکورد موسیقایی به بن رسید/ بی تفاوتی سازمان ملی نخبگان» جوابیه ای را برای گروه هنرخبرگزاری مهر ارسال کرد.

در متن این جوابیه آمده است:

«احتراما پیرو درج خبر منتشر شده در تاریخ ۱۶ اردیبهشت (شناسه خبر: ۳۹۶۲۱۸۹ ) تحت عنوان «ثبت یک رکورد موسیقایی به بن رسید/ بی تفاوتی سازمان ملی نخبگان» در آن جریده محترم، خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به انتشار جوابیه این مرکز برای تنویر افکار عمومی با همان تیتر و ... به شرح ذیل اقدام لازم مبذول فرمایند.

۱- مطابق آیین نامه و شیوه نامه شناسایی و پشتیبانی برگزیدگان هنری کشور که توسط بنیاد ملی نخبگان به تصویب رسیده است، تسهیلات در نظر گرفته شده در دو سطح مستعدین و سرآمدان در ۸ حوزه قابل بررسی و احصاء است که هنرهای موسیقی یکی از آنهاست. البته مطابق با دستور العمل های احراز نخبگی در دو حوزه مستعدین و سرآمدان سوابق و امتیازات در نظر گرفته شده بسیار دقیق و کارشناسی شده می باشد. لذا ایشان می توانند پس از فراخوان بنیاد و ارسال مدارک نسبت به آن اقدام نماید.

۲-بدیهی است پس از برگزیده شدن ایشان به عنوان مستعد برتر هنری، تسهیلات در نظر گرفته شده و در حد اعتبارات تعریف شده بنیاد مشمولشان می گردد.

۳- مناسب بود آقای قیطاسی جزئیات بیشتری از مراجعه به بنیاد ملی نخبگان (نه سازمان ملی نخبگان) را در گفتگوی خود ابراز می داشتند تا قابلیت پیگیری بیشتری داشته باشد.

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان»


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .