تبیان، دستیار زندگی
مرحله نهایی اولین دوره متمرکز تربیت مربی سبک زندگی قرآنی با حضور 40 شرکت کننده منتخب از استان های مختلف کشور به همت سازمان دلرالقرآن به اتمام رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تربیت 40 مربی سبک زندگی قرآنی در کشور

مرحله نهایی اولین دوره متمرکز تربیت مربی سبک زندگی قرآنی با حضور 40 شرکت‌کننده منتخب از استان‌های مختلف کشور به همت سازمان دارالقرآن به اتمام رسید.

پیشخوان خبر تبیان

زندگی قرآنی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، تربیت مربی سبک زندگی قرآنی یکی از موضوعاتی است که در چند سال اخیر مورد توجه سازمان دارالقرآن قرار گرفته است به طوری که سال گذشته این دوره‌ها در 6 مرحله پیش‌بینی شده بود که 4 مرحله آن سال گذشته و 2 مرحله دیگر در ماه اخیر برپا شد.

مرحله نهایی اولین دوره متمرکز تربیت مربی سبک زندگی قرآنی با حضور 40 شرکت‌کننده منتخب استان‌های مختلف کشور به مدت 3 روز از 5 تا 7 اردیبهشت‌ماه ویژه برادران و از 23 تا 26 اردیبهشت‌ماه ویژه بانوان برگزار شد.

در این مرحله کارگاه‌های آموزشی نیز در نظر گرفته شده بود و در پایان دوره هر کدام از شرکت‌کنندگان موظف به ارائه کارگاه بودند و در پایان ارائه توسط داوران حاضر سطح‌بندی شدند و قرار است گواهی پایان دوره از سوی سازمان دارالقرآن برای افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره شدند، صادر شود. این افراد می‌توانند با ارائه گواهی پایان دوره در استان‌های خود به تدریس سبک زندگی قرآنی بپردازند.


منبع: خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .