تبیان، دستیار زندگی
آقای قالیباف کاش انصراف نمی داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصراف نمی دهم

آقای قالیباف کاش انصراف نمی داد.

پیشخوان خبر تبیان
میر سلیم

به گزارش  تبیان به نقل از  مهر ، مصطفی آقا میرسلیم ظهر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان با بیان اینکه درد دل مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۶ با اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال آشکار شد، افزود: مقام معظم رهبری دغدغه توسعه و اقتدار و رفع مشکلات کشور را دارند و برای خروج از مشکلات و معضلات همواره توجه جدی به حوزه اقتصاد را خواستار شده اند.

وی با بیان اینکه تولید در کشور خوابیده و اشتغال متوقف شده است، ادامه داد: چهار سال فرصتی بود که سوخت و نخستین جملات دولت در رابطه با تولید و اشتغال این است که برای ایجاد ۹۰۰ هزار شغل نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی هستیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در حدود ۴۰ پروژه در ابتدای کار این دولت متوقف شد که یکی از آنها پروژه ملی تولید هواپیمای ملی بود، گفت: کار باید به دست نیروی جوان انجام شود و همین جوانان در دوران دفاع مقدس جنگ را به پیروزی رساندند.

آقامیرسلیم افزود:رکود واقعیتی است که بر کشور حاکم شده است. دولت در بهمن ۹۲ برنامه هایی را برای تولید و اشتغال زایی مطرح کرد اما فرصت در ۴ سال سوخته است و هیچ برنامه ای اجرا نشده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از دولت پرسیده می‌شود که چرا چشم به خارج دوخته است و چرا به سرمایه‌گذاری داخلی توجه نمی‌شود، برای اینکه باور به این ملت ندارند، گفت: متخصصان خبره ای در کشور وجود دارد که حرمت آن ها و مردم در این دولت رعایت نشده است و ملت را باور ندارند.

وی در مورد انصراف آقای محمد باقر قالیباف گفت:آقای قالیباف کاش انصراف نمی داد.

آقامیرسلیم با بیان اینکه خارجی‌ها بعد از برجام برای استفاده از بازار مصرف به ایران سفر کردند، افزود: اگر استراتژی دولت یازدهم ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور ، شکستن تحریم ها بوده ، اشکال اصولی داشته است که فکر کنند اگر تحریم نشکند در کشور فاجعه رخ خواهد داد و نبود خود باوری بر مجموعه دولت یازدهم سایه انداخته است.این سرمایه گذاران تا کنون بهره وری لازم را در تولید نداشته اند.

میر سلیم با بیان اینکه گرد مرگ بر مراکز تولیدی در کشور پاشیده شده است و این در شان مردم ایران نیست، گفت: دولت تدبیر، تبدیل به دولت تکذیب شده است  و چشم به خارج دوخته است.

مصطفی آقا میر سلیم با تاکید بر  اینکه تولید در کشور به یک موضوع مهم تبدیل شده است ،تصریح کرد: برای اینکه به تولید برسیم ، باید از لحاظ علمی به عنوان طرح بپردازیم و بدون برنامه و علم به این کار دست به کار نشویم.

وی گفت: تصور شیر خوارگاهی از این ملت ، باعث شرم است. فراموش کرده اند که ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) انقلابی به پا کرد و این مردم بودند که این انقلاب و نظام را ساختند.

میر سلیم با اشاره به اینکه پرداختن به تولید واشتغال از نظر علمی باید برنامه ریزی شود و شناخت وضع موجود در کشور را به خوبی باید ترسیم کرد، افزود: دولت تدبیر به دولت تکذیب تبدیل شده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در خصوص احتمال انصراف خود از ادامه انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ تمایلی برای انصراف ندارم .

وی در مورد انصراف آقای محمد باقر قالیباف گفت:آقای قالیباف کاش انصراف نمی داد.

منبع: مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .