تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری و با بازی شهاب حسینی در هفته ابتدایی اکران با استقبال زیادی از سمت مخاطبانش روبرو شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال از فیلم سینمایی «برادرم خسرو»

فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری و با بازی شهاب حسینی در هفته ابتدایی اکران با استقبال زیادی از سمت مخاطبانش روبرو شد.

پیشخوان خبر تبیان

برادرم خسرو

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی«برادرم خسرو»به کارگردانی احسان بیگلری در هفته ابتدایی اکران با استقبال زیادی از سمت مخاطبانش روبرو شد.

این فیلم سینمایی که از 20 اردیبهشت ماه اکرانش را در تهران و شهرستان ها آغاز کرد،به قلم احسان بیگلری و پریسا هاشم پور نوشته شده است وروایت گر زندگی خسرو است که به مبتلا به بیماری دو قطبی است و باید مدتی را در خانه برادر بزرگتر خود سپری کند.

«برادرم خسرو» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرحضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی این جشنواره شد.«برادرم خسرو»توانست توجه بسیاری ازمخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند ودر جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد.

شهاب حسینی، ناصر هاشمی،هنگامه قاضیانی،بیتا فرهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند و سعید ملکان تهیه کنندگی این فیلم را عهده دار است.

فروش فیلم سینمایی «برادرم خسرو» در تهران ۱۲۳ میلیون و شهرستان ۷ میلیون است که جمع آن ۱۳۰ میلیون است. این در حالی است که در تهران ۲۱ و شهرستان ۳ سالن نمایش این فیلم را نمایش می‌دهند.


منبع: خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .