تبیان، دستیار زندگی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقتدار و عزت ایران ایران نیازمند حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اقتدار و عزت ایران نیاز به حضور حداکثری در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقتدار و عزت ایران ایران نیازمند حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات است.

پیشخوان خبر تبیان

خاتمی

به گزارش تبیان به نقل از مهر، علی خاتمی قبل از ظهر سه شنبه در دیدار با مصطفی آقامیرسلیم ، با تاکید بر اینکه برای رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: وظیفه ما مشارکت در انتخابات است و همه آحاد جامعه باید در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مناظرهای انتخاباتی به صورت زنده از صدا و سیما، گفت:  مناظرات برگزار شده بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری مزایا و شاید معایبی هم داشته است و مناظرات در ایران کمی دیر آغاز شد، در حالی که اگر از چند دوره پیش آغاز شده بود، الان جا افتاده بود.

خاتمی افزود با اشاره به ورود مصطفی آقامیرسلیم به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: از اینکه به این میدان ورود کرده و باعث ایجاد شور و نشاط شده‌اید، خوشحال هستیم.اگر مردم سالاری مطرح است باید موضوعات شفاف مطرح شود.

وی  با بیان اینکه امید است با لطف خداوند هر آنچه خیر و صلاح مملکت است رخ دهد، گفت: مردم ایران به نظام علاقه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نگاه ما به حزب موتلفه اسلامی عمیق است، افزود: نگاه ما به این حزب مانند مسلمان پیش از فتح مکه است.


منبع: مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .