تبیان، دستیار زندگی
شد امام جمعه سنندج گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام مبارك پیامبر اعظم (ص) شایسته است اتحاد در بین مسلمانان جهان به منظور مبارزه با دشمنان اسلام ایجاد شود. ماموستا " حسام‌الدین مجتهدی " در خطبه‌های این هفته نماز ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امام جمعه سنندج خواستار وحدت مسلمانان جهان شد

امام جمعه سنندج گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام مبارك پیامبر اعظم (ص) شایسته است اتحاد در بین مسلمانان جهان به منظور مبارزه با دشمنان اسلام ایجاد شود.

ماموستا " حسام‌الدین مجتهدی " در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود:

دشمنان باید بدانند اگر آنان سلاحهای سنگین و بمبهای هسته‌ای دارند اسلام جوانانی غیور و با شجاعت تربیت كرده است كه حاضرند در راه اسلام و وطن جان خود را فدا كنند.

وی ادامه داد: سال پیامبر اعظم با الهام گرفتن از آموزه‌های اسلام و پیامبر فرصت مناسبی است تا مسلمانان جهان در برابر ظلم و كفر دشمنان بیاستند.

امام جمعه سنندج به برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم در آبهای خلیج فارس اشاره كرد و افزود: اگر چه ایران دنبال دستیابی به بمب هسته‌ای نیست اما فن‌آوریهای به نمایش درآمده در این رزمایش قدرت دفاعی ما را به نمایش گذاشت و دشمنان بدانند كه ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود.

وی در ادامه با بیان این نكته كه فاكتورهای امنیتی در جامعه و در استان كردستان بالا رفته است، افزود: آمارها نشان می‌دهد كه در سال گذشته درصد كشف سرقت و دزدی از منازل و مغازه‌ها به نصف رسیده است و این نشانگر تلاش نیروهای انتظامی در جامعه است.

به گفته امام جمعه سنندج، امنیت در جامعه فقط با اتكا به نیروهای انتظامی میسر نیست بلكه مردم هم باید در این امنیت شریك باشند تا بتوانند امنیت بیشتری در جامعه ایجاد شود.

ماموستا مجتهدی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت خواستار توجه بیشتر مسوولان استان به مسایل بهداشتی و درمانی مردم شد.