تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری گفت: متأسفانه بد اخلاقی ها و بی انضباطی هایی در مناظره های تلویزیونی شاهد بودیم که ریشه در بدعت ها و میراث های زشت بجای مانده از دوره های قبل داشت و حکایت از آسیب هایی جدی در حوزه فرهنگ جامعه دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارنامه موفق روحانی دلالت بر اصلح بودن او

حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری گفت: متأسفانه بد اخلاقی‌ها و بی‌انضباطی‌هایی در مناظره‌های تلویزیونی شاهد بودیم که ریشه در بدعت‌ها و میراث‌های زشت بجای مانده از دوره‌های قبل داشت و حکایت از آسیب‌هایی جدی در حوزه فرهنگ جامعه دارند.

پیشخوان خبر تبیان
ناطق نوری

به گزارش تبیان به نقل از  ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی استان قم اظهار کرد:  همگان بخصوص جوانان عزیز و پرشور مراقب باشند تا مبادا پیش از انتخابات، در هنگام انتخابات یا پس از آن و هنگام اعلام نتایج، دچار احساسات و در دام عده‌ای قلیل به سمت تشنج و التهابات غیرضروری منحرف شوند.

وی با تاکید به اینکه کارنامه موفق روحانی دلالت بر اصلح بودن اوست گفت: از همه واجدین شرایط رأی دادن مصراً می‌خواهم که در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و ضمن نشان دادن عزم و اراده ملی به جهانیان، ان‌شاءالله در همان مرحله اول، با ادای تکلیف ملی و شرعی خود، فرد اصلح را انتخاب و او را با قدرت، برای چهار سال دیگر به مسئولیت‌های بزرگ پیش رو بگمارند


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .