تبیان، دستیار زندگی
مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران برنامه های ماه رمضان و لیالی قدر مسجد مقدس جمکران را اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام برنامه‌های ماه رمضان و لیالی قدر مسجد جمکران

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران برنامه‌های ماه رمضان و لیالی قدر مسجد مقدس جمکران را اعلام کرد.

پیشخوان خبر تبیان

لیالی قدر

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم، یاسین حسین‎آبادی، مدیر مسجد مقام و شبستان‌ها درباره جزئیات برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان گفت: مسجد  مقدس جمکران به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی دارد که مهم‌ترین آنها سخنرانی و جزءخوانی قرآنی به صورت روزانه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور سخنرانان و قاریان ملی و بین‌المللی است. همچنین هر شب بعد از نماز مغرب و عشا نیز از ساعت 11 تا 12 دعای ابوحمزه ثمالی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران در لیالی قدر میزبان حدود 250 هزار زائر است، اظهار کرد: به این مناسبت در لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) برنامه‌های متعددی در نظر گرفتیم که سخنرانی، دعاخوانی و مداحی از جمله این برنامه‌هاست. در مراسم دعاخوانی از حضور سخنرانان برجسته مانند حجج اسلام میرباقری، سیدحسین مؤمنی و میرزامحمدی و دعاخوانی غلامرضا زاده، واضحی و عباس حیدرزاده استفاده خواهیم کرد.

حسین‌آبادی برگزاری مراسم اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران معرفی کرد و توضیح داد: بر اساس آنچه در روایات اهل عترت(ع) وجود دارد، اصل برگزاری مراسم اعتکاف همین دهه آخر ماه مبارک رمضان است لذا به این مناسبت برنامه‌ اعتکاف را در این مسجد مقدس برگزار خواهیم کرد که جزئیات آن را در آینده خواهیم گفت.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .