تبیان، دستیار زندگی
شد حجت‌الاسلام والمسلمین "دکترحمید شهریاری" طی حكمی ازسوی "محمدرضا مخبردزفولی" به عنوان دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی منصوب شد. به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حكم مخبر دزفولی آمده است:...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر جدید شورای عالی اطلاع رسانی منصوب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین "دکترحمید شهریاری" طی حكمی ازسوی "محمدرضا مخبردزفولی" به عنوان دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی منصوب شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حكم مخبر دزفولی آمده است: ارتباطات سریع و وسیع فرهنگی، عرصه‌فرهنگ را با پدیده‌های نوظهور متعددی روبه‌رو ساخته و برنامه‌ریزی فرهنگی را به‌امری پویا و در بستری متحول تبدیل كرده است كه استفاده از چنین بستری برای ترویج اندیشه و فرهنگ متعالی اسلامی و ایرانی در عرصه داخلی و جهانی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مخبر نیز در احكام جداگانه‌ای "جمشید جعفرپور" را به عنوان رییس كمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت‌الاسلام والمسلمین "حمید پارسانیا" را به عنوان رییس كمیسیون حوزوی دبیرخانه این شورا به مدت سه سال منصوب كرد.

كمیسیون مشورتی از جمله مهمترین اركان مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی است كه ارایه نظر كارشناسی در مورد طرح‌ها و موضوع‌های در دستور كار شورای عالی و ارایه‌پیشنهادها در زمینه وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی را برعهده دارد.

شهریاری پیش از این ریاست مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی، عضویت هیات علمی و معاونت پژوهشی سازمان "سمت" را برعهده داشت، جعفرپور سرپرست شورای تعلیم و تربیت و عضو كمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی و پارسانیا نیز رییس دانشگاه باقرالعلوم قم، معاون آموزشی دفترتبلیغات حوزه علمیه قم و محقق و مدرس حوزه و دانشگاه بوده‌اند.