تبیان، دستیار زندگی
رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان کرمان حضور مردم در انتخابات را عاملی برای ناامیدی دشمنان دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس خواهد کرد

رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان کرمان حضور مردم در انتخابات را عاملی برای ناامیدی دشمنان دانست.

پیشخوان خبر تبیان
 مهدی صدفی

به گزارش  تبیان به نقل از خبرگزاری مهر از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مهدی صدفی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات در این برهه از زمان پشتوانه محکمی برای نظام و این انقلاب محسوب می‌شود.

وی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و عقلی است وحضور پر شور و حماسی ملت بزرگوار و شریف کشورمان و مردم ولایتمدار استان کرمان  در پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت بار دیگر موجب سرافکندگی و نقش بر آب شدن نقشه  های شوم دشمنان این مرز و بوم خواهد شد و با خلق حماسه ی سیاسی قلب امام زمان (عج) و نائب شان مقام معظم رهبری از این حماسه شاد ومسرور خواهد شد.

صدفی افزود: حضور آگاهانه و شکوهمند مردم در انتخابات و مشارکت گسترده مردم در این عرصه بزرگ سیاسی نماد مردم سالاری دینی است و موجب تحکیم و تقویت امنیت ملی و بین المللی، افزایش اقتدار جهانی و روحیه خودباوری می‌شود.

وی تاکید کرد: همه مردم متحد ایران اسلام به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی و به عنوان جهاد در راه خدا و به عنوان یک عبادت در پای صندوق‌های رای حضور پرخروش داشته باشند و رای بدهند و دشمنان اسلام را بیش از پیش مایوس کنند و قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.


منبع: مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .