تبیان، دستیار زندگی
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه سایه جنگ را از این کشور دور کرده، حضور جوانان متدین و برومند این کشور است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور جوانان متدین سایه جنگ را از کشور دور کرده

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه سایه جنگ را از این کشور دور کرده، حضور جوانان متدین و برومند این کشور است.

پیشخوان خبر تبیان
رئیسی

به گزارش تبیان به نقل از   مهر، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، بعد از ظهر امروز در جمع مردم شیراز و در مصلای این شهر، اظهار داشت: کشور ما دارای نعمت ها و منابع بسیاری است که ویژگی برجسته ای است و منابع انسانی خلاق و نوآوری هم دارد.

وی با اشاره به نقش آفرینی جوانان در دوران دفاع مقدس گفت: امروز هم در عرصه های نانو، هوافضا و دیگر علوم به نقش آفرینی می پردازند و افتخار آفرینی می کنند.

رئیسی ادامه داد: آنچه سایه جنگ را از این کشور دور کرده، حضور جوانان متدین و برومند این کشور است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اشتباه است اینکه برخی به دست دیگران در خارج از کشور نگاه کنند و توانمندی های داخلی را نمی بینند. اگر کشور را معطل گذاشتید تا بیگانگان گره از مشکلات ما بگشایند، سوال این است که بیگانگان تا به حال گره از کدام کشور در جهان گشودند؟

وی گفت: امام راحل و رهبری معظم انقلاب به جوانان اعتماد داشته و دارند و اگر امروز مسولین ما هم اعتماد کنند و دولت جوان، جهادی و انقلابی بشود مشکلات در کشور حل می شود.

رئیسی افزود: قرار بود اول این دولت ورود کالای خارجی کاهش داشته باشد اما هر سال ۱۰ میلیارد دلار کالا وارد می شود. آیا قاچاق کالا قابل حل نیست و افزایش تولید ملی را جایگزین آن کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چرا این میزان فقر، بیکاری و تبعیض در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: دلیل دارد، یکی از دلایل آن قاچاق کالا، دیگری واردات بی رویه کالا به کشور است.

وی ادامه داد: ما می گوییم چرا کسانی باید از فقر رنج ببرند، شما می گویید چگونه قابل حل است؟ ما می گوییم یارانه را باید افزایش دهیم ولی آقایان می گویند از کجا منابع آن را تامین می کنید؟ شما مگر این روزهای اخیر نزدیک به انتخابات افزایش ندادید یارانه و حمایت مالی را اقشار تحت حمایت سازمان های حمایتی، این منابع کجا بود تا به حالا که الان یارانه کسانی که قطع شده را پیامک می دهید که وصل می کنید؟

رئیسی اظهار داشت: می گوییم چرا این مقدار تعطیلی کارخانجات را داریم. این میزان حجم نقدینگی پول در کشور کجا رفته که کارخانه ها تعطیل می شوند و تولید کاهش داده شده است؟


منبع: مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .