تبیان، دستیار زندگی
بازیگر سریال پرستاران درباره پایان تصویربرداری این مجموعه و همچنین شرایط نگارش فیلمنامه سریال ها و متن هایی که همزمان با تصویربرداری نوشته می شوند توضیح داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضبط «پرستاران» ۱۰ خرداد تمام می‌شود

بازیگر سریال «پرستاران» درباره پایان تصویربرداری این مجموعه و همچنین شرایط نگارش فیلمنامه سریال‌ها و متن‌هایی که همزمان با تصویربرداری نوشته می‌شوند توضیح داد.

پیشخوان خبر تبیان

پرستاران

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، فاطمه گودرزی بازیگر «پرستاران» درباره حضور خود در این سریال که فاز اول آن به کارگردانی علیرضا افخمی از شبکه یک پخش شد گفت: فاز اول این سریال سال گذشته پخش شد و ما اکنون در حال کار هستیم تا فاز دوم روی آنتن شبکه  یک برود.

وی درباره زمان کار خود در این پروژه و پخش فاز دوم بیان کرد: به ما گفته اند تا ۱۰ خرداد کار تمام شده و احتمالا بعد از ماه رمضان فاز دوم سریال به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی از شبکه یک پخش می شود.

این بازیگر با اشاره به نحوه کار در این سریال و آماده نبودن فیلمنامه عنوان کرد: من این شیوه از کار را دوست ندارم که هر شب فیلمنامه نوشته شود و بعد روز بعد ما آن را تحویل گرفته و بازی کنیم.

تلویزیون چطور می پذیرد که فیلمنامه های غیر آماده وارد تولید شوند

وی اضافه کرد: من نمی دانم تلویزیون چطور می پذیرد که فیلمنامه های غیر آماده وارد تولید شوند. البته احتمالا به دلیل کار کمی است و کیفیت چندان مطرح نیست. با این حال در این شیوه بازیگر نمی تواند روی کارش دقت نظر داشته باشد زیرا وقتی شما زمان داشته باشید روی قصه، طرح و شخصیت پردازی فکر می کنید.

بازیگر مجموعه های «فردا دیر است» و «دردسر والدین» در واکنش به تولید سریال ها و به کارگیری بازیگران بدون فیلمنامه های آماده اظهار کرد: درست است که بازیگران بیکار هستند ولی فیلمنامه باید کامل باشد تا خروجی از کیفیت خوبی برخوردار شود.

بازیگر مجموعه های «فردا دیر است» و «دردسر والدین» در واکنش به تولید سریال ها و به کارگیری بازیگران بدون فیلمنامه های آماده اظهار کرد: درست است که بازیگران بیکار هستند ولی فیلمنامه باید کامل باشد تا خروجی از کیفیت خوبی برخوردار شود.

وی ادامه داد: ما پیش از این هم در سریال بازی می کردیم و آثار خوبی هم ساخته شد که هنور برخی از آنها دائم پخش می شود و مردم آنها را می بینند، اما این شیوه که در تلویزیون باب شده است که با فیلمنامه های غیرآماده کار را پیش می برند شیوه درستی نیست.

به بازیگر فشار وارد می شود

بازیگر مجمموعه «ترانه مادری» با اشاره به مشکلات کار با فیلمنامه های غیرآماده یادآور شد: در چنین آثاری به بازیگر فشار وارد می شود و باید انرژی بیشتری صرف کند چراکه در لحظه باید فیلمنامه را بخواند و کمتر فرصتی دارد که بتواند روی نقش و بازی فکر کرده و جملات درست را بگوید.

گودرزی درباره اینکه چرا با توجه به آماده نبودن این فیلمنامه بازی در سریال را پذیرفته است، اظهار کرد: در ابتدای کار چند قسمت از فیلمنامه آماده بود اما چون خود علیرضا افخمی فیلمنامه را می نوشت و کارگردانی را هم بر عهده داشت نتوانست فیلمنامه را تمام کند و کار با کندی پیش رفت.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: در مجموعه «پرستاران» بخش مربوط به تهیه کنندگی خوب انجام شد و شاید مثبت ترین بخش کار تهیه کنندگی بود که البته می دانم روی داوود هاشمی تهیه کننده سریال فشار زیادی هم بوده است.

وی در پایان درباره اینکه کار دیگری بعد از این سریال دارد یا خیر عنوان کرد: فعلا چون عضو هیات انتخاب جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان هستم کار دیگری را نمی پذیرم چون باید فیلم ها را ببینیم و بررسی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .