تبیان، دستیار زندگی
عضو هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران تاکید کرد: با توجه به آزمایش های مکرر وزارت کشور و شورای نگهبان ان شاءالله دستگاه های الکترونیک اخذ رای هیچ مشکلی ندارند و موارد جزئی نیز قابل اصلاح است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آرا باید با دقت بسیار و بدون عجله شمرده شود

عضو هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان تهران تاکید کرد: با توجه به آزمایش‌های مکرر وزارت کشور و شورای نگهبان ان‌شاءالله دستگاه‌های الکترونیک اخذ رای هیچ مشکلی ندارند و موارد جزئی نیز قابل اصلاح است.

پیشخوان خبر تبیان
شورای نگهبان

به گزارش تبیان به نقل از  ایسنا، صادقی در گردهمایی مشترک بازرسان و نمایندگان فرمانداران در دوازدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: نسبت به تخلفات روز رای گیری باید یقین پیدا کنید و به سخنان و اظهارات افراد توجهی نکنید.

وی گفت: آرامش حاکم بر صندوق ها باید توسط شما به رای دهندگان انتقال یابد. تخلفات و جرم های انتخاباتی توسط قانونگذار مشخص شده و هیچ فردی حق ندارد به صورت سلیقه‌ای موضوعی را تخلف یا جرم تلقی کند.

عضو هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان تهران خطاب به بازرسان و نمایندگان فرمانداران متذکر شد: «خوابیدن» برای عوامل اجرایی و نظارتی در زمان برگزاری انتخابات طبق قانون،‌ جرم است. همچنین تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخابات توسط عوامل اجرایی یا نظارتی در فاصله شعب اخذ رای ممنوع و غیرقانونی است.

صادقی ادامه داد: پس از پایان وقت رای گیری مردم منتظر اعلام نام رئیس جمهور منتخب هستند. از این رو باید آراء با دقت بسیار و با پرهیز از عجله به‌ویژه در شعب شلوغ،‌ شمرده و در صورت جلسات ثبت شود. آخرت‌مان را با دنیای دیگران عوض نکنیم، میزان رای ملت است.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .