تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال تراکتورسازی می تواند سه بازیکن آزاد را بعد از پایان فصل نقل و انتقالات جذب کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرایط جذب ۳ بازیکن آزاد توسط تراکتورسازی مشخص شد

تیم فوتبال تراکتورسازی می‌تواند سه بازیکن آزاد را بعد از پایان فصل نقل و انتقالات جذب کند.

پیشخوان خبر تبیان
تراکتور

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس،موضوع نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی این روزها نقل محافل ورزشی است به طوری که ابهامات زیادی در این خصوص وجود دارد و هر کدام از کارشناسان امر درباره بحث نقل و انتقالات این باشگاه تبریزی روایت خاص خود را دارند.

این در حالی است که عده‌ای عنوان می‌کنند تراکتورسازی می‌تواند با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش سه بازیکن آزاد بگیرد که البته این موضوع تا حدی درست است.

بدین معنا که تراکتورسازی زمانی می‌تواند سه بازیکن آزاد جذب کند که بازه زمانی نقل و انتقالات بسته شده باشد و پس از آن تازه تراکتورسازان می‌توانند سه بازیکن آزاد آن هم ایرانی جذب کنند.

تراکتورسازی به خاطر وجود چندین پرونده بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی از سوی فیفا با بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی‌اش مواجه شد که با پایان فصل نقل و انتقالات پیش‌فصل جاری، این محرومیت به پایان می‌رسد و از فردای پایان نقل و انتقالات این تیم می‌تواند با باز شدن پنجره‌اش سه بازیکن جذب کند.

حالا این سؤال پیش می‌آید که چرا سه بازیکن ایرانی که پاسخ آن هم روشن است؛ با مصوبه فدراسیون فوتبال تیم‌هایی که پرونده‌های بدهی خارجی داشته باشند نمی‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند و به همین دلیل است که این تیم فقط می‌تواند سه بازیکن ایرانی آزاد جذب کند که البته تا ان زمان اکثر بازیکنان خوب جذب تیم ها شده اند و تراکتورسازی با شرایطی سخت باید اقدام به جذب بازیکن کند.

گفتنی است اگر تراکتورسازان بتوانند پرونده‌های خارجی خود را بسته و با بازیکنان و مربیان خارجی خود تسویه حساب کنند با توجه به مصوبه فدراسیون فوتبال، جذب بازیکن خارجی نیز برای آنها آزاد شده و تراکتورسازی می‌تواند از وجود حتی سه بازیکن آزاد خارجی بهره ببرد.


منبع :فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .