تبیان، دستیار زندگی
  رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ارسال نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری از ابتكار ایشان در نام‌گذاری سال 1385 به نام مقدس پیامبر اعظم (ص) قدردانی کرد.  به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا)، حجت‌الا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قدردانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از ابتكار مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 85

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ارسال نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری از ابتكار ایشان در نام‌گذاری سال 1385 به نام مقدس پیامبر اعظم (ص) قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودمحمدی عراقی، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با ارسال نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از ابتكار معظم‌له در نام‌گذاری سال 1385 به نام مقدس پیامبر اعظم (ص) آمادگی این سازمان را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای این سال و تكریم شخصیت رسول گرامی(ص) اعلام داشت.

در این نامه آمده است: از اقدام شایسته حضرتعالی در اعلام سال 1385 به عنوان سال رسول اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم سپاس‌گزاری و قدرشناسی می‌نمایم.

در ادامه این نامه افزوده شده است: مسلمانان جهان و مقامات رسمی كشورهای اسلامی در مراجعه به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی مراتب تشكر و سپاس خود را نسبت به این اقدام مقام معظم رهبری ابزار می‌دارند و آمادگی خود را برای همكاری با نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی اعلام می‌كنند.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسالمی سپس تأكید كرده است: اینجانب از سوی خود و همه همكارانم، به و یژه نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی با تمام توان و به‌كارگیری حداكثر امكانات، خود را برای انجام وظیفه و تحقق اهداف این حركت مقدس آماده كرده‌ایم و از هم اكنون طرح ستاد بین‌المللی سال پیامبر اعظم (ص) را برای ارائه به شورای‌عالی سازمان تهیه و كمیته ویژه‌ای را نیز تشكیل داده‌ایم.

در پایان این نامه اظهار امیدواری شده است كه با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بتوانیم به رسالت سنگینی كه برای تبیین شخصیت، سیره و سنت پیامبر اعظم اسلام (ص) و مقابله با تهاجم فرهنگی بین‌المللی بر عهده داریم، قیام نماییم.