تبیان، دستیار زندگی
تمام افراد با هر تفکر و سلیقه برای افزایش هرچه بیشتر میزان مشارکت در انتخابات تلاش و حماسه ای نو در جهت تحکیم آرمان های انقلاب خلق کنند؛ گروه های مختلف سیاسی ، احزاب، فعالان و رسانه ها نیز از تخریب و سیاه نمایی رقیب خودداری کرده و تنها به بیان برنامه های
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حماسه‌ای نو در تحکیم آرمان‌های انقلاب

تمام افراد با هر تفکر و سلیقه برای افزایش هرچه بیشتر میزان مشارکت در انتخابات تلاش و حماسه‌ای نو در جهت تحکیم آرمان‌های انقلاب خلق کنند؛ گروه‌های مختلف سیاسی‌، احزاب، فعالان و رسانه‌ها نیز از تخریب و سیاه‌نمایی رقیب خودداری کرده و تنها به بیان برنامه‌های خود بپردازند.

پیشخوان خبر تبیان
انتخابات

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و اهمیت حضور حداکثری، گفت: تمام افراد با هر تفکر و سلیقه برای افزایش هرچه بیشتر میزان مشارکت در انتخابات تلاش و حماسه‌ای نو در جهت تحکیم آرمان‌های انقلاب خلق کنند؛ گروه‌های مختلف سیاسی‌، احزاب، فعالان و رسانه‌ها نیز از تخریب و سیاه‌نمایی رقیب خودداری کرده و تنها به بیان برنامه‌های خود بپردازند.

علی ساری ،با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم است، اظهار کرد: شایسته است طی فرایند انتخابات به نحوی عمل شود که این خواسته رهبر معظم انقلاب محقق و تمام افراد برای مشارکت در انتخابات ترغیب و تشویق شوند.

وی با اشاره به فرایند انتخابات شورای شهر و روستا، گفت: انتظار می‌رفت که در مساله تایید صلاحیت داوطلبان  انتخابات شورای اسلامی شهر در اهواز و دیگر شهرهای استان به گونه‌ای تصمیم‌گیری می‌شد که شاهد افزایش مشارکت عمومی در انتخابات باشیم؛ زیرا این روند در میزان حضور و مشارکت مردم بسیار تاثیرگذار است.

علی ساری ،با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم است، اظهار کرد: شایسته است طی فرایند انتخابات به نحوی عمل شود که این خواسته رهبر معظم انقلاب محقق و تمام افراد برای مشارکت در انتخابات ترغیب و تشویق شوند.

ساری تصریح کرد: انتخابات در ایران نماد مردم‌سالاری دینی و دارای اهمیت ویژه‌ای است و همواره باید برای مشارکت تمام مردم در انتخابات پیش رو تلاش کرد.

وی با بیان اینکه باید در جهت حفظ ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی تلاش کنیم، گفت: اعتماد مردم به نظام و انقلاب بزرگ‌ترین سرمایه است. انقلاب اسلامی فرصتی برابر برای مشارکت همه افراد را فراهم کرد و همه ما به عنوان دلسوزان انقلاب و کارگزاران این نظام مقدس باید بر اساس این اصل عمل کنیم.

نماینده مردم اهواز در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مشکلات و چالش‌ها در خوزستان بسیار زیاد است و معضلات اساسی وجود دارد، اما اکنون زمان بیان این چالش‌ها و مشکلات نیست. علی‌رغم تمام چالش‌ها و مشکلات موجود در استان، معتقدیم که دولت تدبیر و امید تلاش‌ ارزنده‌ای در جهت رفع مشکلات استان انجام داده است و باید فرصت دیگری برای ادامه این اقدامات به دولت داد.

ساری ادامه داد: دولت آقای روحانی در سطح ملی بسیار موفق عمل کرده است و شرایط کنونی کشور با گذشته قابل قیاس نیست، بنابراین برای بهبود شرایط کشور و حاکمیت قانون و عقل‌گرایی باید قاطعانه از دولت تدبیر و امید حمایت کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: درخواست ما این است که تمام افراد با هر تفکر و سلیقه برای افزایش هرچه بیشتر میزان مشارکت در انتخابات تلاش و حماسه‌ای نو در جهت تحکیم آرمان‌های انقلاب خلق کنند؛ همچنین این انتظار وجود دارد که گروه‌های مختلف سیاسی‌، احزاب، فعالان و رسانه‌ها از تخریب و سیاه نمایی رقیب خودداری کنند و تنها به بیان برنامه‌های خود بپردازند.

منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .