تبیان، دستیار زندگی
ند    رفتار، منش و زندگی پیامبر اکرم(ص) می تواند الگویی عملی برای مسئولان و کارگزاران نظام و همه مردم باشد.  به گزارش خبرنگار تبیان  حجت الاسلام سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم عزاداری 28 صف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئولان رفتار و منش پیامبر را الگوی خود قرار دهند

رفتار، منش و زندگی پیامبر اکرم(ص) می تواند الگویی عملی برای مسئولان و کارگزاران نظام و همه مردم باشد.

به گزارش خبرنگار تبیان  حجت الاسلام سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم عزاداری 28 صفر در مصلای قدس اراک در جمع عزاداران افزود: مقاطع مختلف زندگی پیامبر (ص) دارای نکات و درس هایی ست که می تواند الگوی عمل همه ماقرار گیرد.

وی رافت ، مهربانی و درایت در عملکرد رسول اکرم را از مهمترین ویژگی های وی خواند و گفت: پیامبر اعتقاد به حضور افراد شایسته در سمت ها بود و سن و سال برای او در شایستگی افراد فرقی نمی کرد.

حجت الاسلام حسینی بوشهری با تاکید ئبر اهمیت نامگذاری امسال با نام پیامبر اعظم(ص) گفت: امسال باید نقطه عطفی در توجه و تبیین زندگی و منش پیامبر اکرم باشد و ابتدا و انتهای هر برنامه ای باید پیامبر باشد تا بیش از گذشته با وی آشنا شویم.

مدیر حوزه وعلمیه قم رفتار پیامبر با جوانان را همراه با مهربانی و درک آنان عنوان و اضافه کرد: رمز موفقیت پیامبر در گسترش دین اسلام در زمان کم حیات وی رفتار و منش همراه با رافت و مهربانی وی در سایه قرآن بود که باعث تحول در جامعه و گسترش دین اسلام شد و وی را در دل اقشار مختلف مردم و حتی دیگر ادیان عزیز داشت.

وی در ادامه با محکوم کردن .توهین به پیامبر اکرم از سوی روزنامه های خارجی و تخریب حرمین شریفین در سامراء گفت: این حوادث مسلمانان را در سالگرد رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی داغداتر از گذشته کرده است.

حسینی بوشهری با تاکید بر الگوگیری از رندگی رسول اکرم در رفتار و عملکرد خود به بیان روایاتی از زندگی پیامبر پرداخت.

در این مراسم که خیل کثیری از مردم استان به ویژه شهر اراک حضور داشتند، عزاداران به نوحه خوانی و سینه زنی در سوگ رحلت ورسول اکرم و شهادت امام حسن پرداختند.مهر