تبیان، دستیار زندگی
ود  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه‌ای با گرامیداشت یوم‌الله ‪ ۱۲‬فروردین، این روز را روز پیروزی مستضعاین بر مستكبران و تثبیت انقلاب اسلامی برشمرد كه زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انقلاب اسلامی، زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه‌ای با گرامیداشت یوم‌الله ‪ ۱۲‬فروردین، این روز را روز پیروزی مستضعاین بر مستكبران و تثبیت انقلاب اسلامی برشمرد كه زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در اطلاعیه‌ای یوم‌الله ‪ ۱۲‬فروردین را روز ظهور شخصیت واقعی مردم شریف و متدین ایران اسلامی دانست و افزود: این روز، روز پیروزی مستضعفین بر مستكبرین و تثبیت انقلاب اسلامی است كه بی‌هیچ شكی زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.
این اطلاعیه ادامه داد: روز مقدس ‪ ۱۲‬فروردین سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیاپرستان و روز تثبیت ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران اسلامی بر مبنای آرای اكثریت قریب به اتفاق مردم مسلمان می‌باشد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، این روز را از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی مردم ایران برشمرد و آحاد مردم، خاصه نهادهای انقلاب اسلامی را به بزرگداشت هرچه باشكوه‌تر این روز مقدس دعوت كرد.رسا