تبیان، دستیار زندگی
نی   حجت الاسلام اعرافی رییس مركز جهانی علوم اسلامی دیروز عصر در اختتامیه نخستین جشنواره طلاب خارجی این جشنواره را گامی نو برای تشریح توانمند‌ی‌های طلاب خارجی عنوان كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گامی نو برای معرفی توان‌مندی‌های طلاب غیر ایرانی

حجت الاسلام اعرافی رییس مركز جهانی علوم اسلامی دیروز عصر در اختتامیه نخستین جشنواره طلاب خارجی این جشنواره را گامی نو برای تشریح توانمند‌ی‌های طلاب خارجی عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حجت الاسلام علی‌رضا اعرافی ضمن اشاره به نیازمند بودن انسان به رشد علمی، فكری، معرفتی در كنار بعد ایمان و اخلاق و ابعاد ترتیبی و رشد عاطفی و هنری ابراز داشت: مركز جهانی علوم اسلامی در كنار پرداختن به حوزه‌ آموزشی و فعال ساختن رشته‌های گوناگون فكری و زمینه سازی برای پیشرفت علمی در عرصه‌های تحقیق و پژوهش نیازمند توانمندی‌های فرهنگی و هنری است.
وی گفت: نخستین جشنواره‌ توامندی‌های فرهنگی طلاب خارجی گامی نو برای تشریح توانمندی‌هایی است كه در این عرصه وجود دارد.
حجت الاسلام اعرافی تصریح كرد: ما افتخار می‌كنیم به شما طلاب و فضلایی كه با ذوق و ادب فراوان از كشورهای مختلف جهان حضور یافته و در عرصه‌های فرهنگی من جمله سایت، نشریات و دیگر موارد فرهنگی شركت نموده‌اید.
وی در آخر گفت: این جشنواره آغازی است برای پرداختن به این قلمرو و حوزه‌ای كه علم و دانش ما را با استفاده از ابزار‌های فكری و قلم و هنر در خدمت بشریت امروز قرار داد.رسا