تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی دفترتبیان اصفهان،جلسه مشترک سید حسن قاضی عسگر رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمعی از مدیران دانشگاه های علمی کاربردی استان و مدیریت دفتر اصفهان موسسه تبیان برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست مشترک موسسه تبیان با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی دفترتبیان اصفهان،جلسه مشترک سید حسن قاضی عسگر رییس  دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمعی از مدیران دانشگاه های علمی کاربردی استان و مدیریت دفتر اصفهان موسسه تبیان برگزار شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نشست مشترک موسسه تبیان با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان

سیدحسن قاضی عسگر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه سنت وساطت در امر ازدواج بیان کرد: در همه کشورها الگو و روش هایی متناسب با فرهنگ و سطح فکر مردم برای ازدواج وجود دارد . در کشور ما نیز به نظر می رسد این الگو بومی سازی شده و موجود است که البته می بایست با روشهایی جدید و به مقتضای زمان از آن استفاده شود.

در ادامه مدیر دفتر اصفهان ،با تشریح اهداف و نحوه اجرای طرح همسان گزینی توسط این موسسه گفت: این طرح  که احیاء سنت حسنه وساطت یا راوی گری در ازدواج است با هدف ازدواج به هنگام ، آسان ،آگاهانه و پایدار جوانان اما با شیوه نرم افزاری و بر اساس تکنولوژی روز از سال 94 رونمایی شد و هم اکنون در 4 استان اصفهان ، تهران ، البرز و اخیرا همدان در حال اجرا می باشد.

نشست مشترک موسسه تبیان با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان

سید علی حکمت منش در ادامه افزود: کلیه واسطین موسسه تاییدیه هیات امنا راداشته و ملزم به گذراندن دوره های آموزشی و دریافت کد می باشند. وی با اشاره به رایگان بودن این طرح برای کلیه واجدین شرایط گفت : افراد با مراجعه به سایت مشخصات خود را وارد نموده و پس از راستی آزمایی اطلاعات وارد شده توسط واسطین ازدواج افراد واجد شرایط به یکدیگر معرفی می گردند.

در این جلسه مصوب شد طرح در 5 مرکز آموزش علمی کاربردی استان در طی 3 مرحله آموزش واسطین ازدواج مراکز ، اطلاع رسانی و برگزاری سمینار آموزشی جهت آشنایی دانشجویان با طرح و آغاز ثبت نام دانشجویان به مرحله اجرا رسیده و در صورت ارزیابی مناسب در سایر مراکز استان نیز اجرا شود.