تبیان، دستیار زندگی
می   یك مقام مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی ضمن معرفی دو طرح «استقرار روحانیان» و «مدیریت فرهنگی» از مبلغان برای نام نویسی دعوت كرد. به گزارش خبرگزاری تبیان قایم مقام دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیان مستقر در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پذیرش مبلغ توسط سازمان تبلیغات اسلامی

یك مقام مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی ضمن معرفی دو طرح «استقرار روحانیان» و «مدیریت فرهنگی» از مبلغان برای نام نویسی دعوت كرد.

به گزارش خبرگزاری تبیان قایم مقام دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیان مستقر در قم اظهار داشت: یكی از طرح‌های موفق سازمان تبلیغات اسلامی، طرح استقرار روحانیان در مراكز، بخش‌ها و روستاهای بزرگ فاقد روحانی است كه براساس نظرات رهبر معظم انقلاب به دنبال افزایش تعداد این روحانیان در این مناطق هستیم.
حجت‌الاسلام رضا غلامی شرایط نام‌نویسی در این طرح را ارایه مدرك تحصیلی سال هشتم حوزه، تأهل، حداكثر سن 50 سال و قبولی در آزمون و مصاحبه اعلام كرد.
وی گفت: مزایای طرح استقرار روحانی عبارت است از: پرداخت كمك هزینه مناسب، برخورداری از مزایای حوزه و مركز خدمات به صورت ویژه، تأمین مسكن یا كمك اجاره، محاسبه زمان استقرار به عنوان خدمت وظیفه عمومی و امكان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری.
جانشین دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیان مستقر در قم از نام‌نویسی مبلغان در زمینه مدیریت و كارشناسی فرهنگی خبرداد و افزود: كسانی كه قصد همكاری با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مدیریت فرهنگی را دارند، پس از ارایه مدرك تحصیلی سطح دو حوزه كارت پایان خدمت، موفقیت در دوره كارآموزی و آزمون و مصاحبه و گواهی حضور در درس خارج و داشتن سه سال سابقه فعالیت فرهنگی می‌توانند در این طرح نام‌نویسی می‌كنند.

غلامی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای شركت در این فراخوان تا پایان اسفندماه سال جاری به دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌ها مراجعه كنند.
براساس این گزارش، زمان برگزاری آزمون این طرح 15 اردیبهشت 85 و زمان مصاحبه 20 اردیبهشت تا 10 خرداد 85 اعلام شده است.
 رسا