تبیان، دستیار زندگی
ست عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط كنونی سخت‌ترین و شدیدترین استعمار با شعارهای زیبای آزادی و حقوق بشر بر جهان حاكم شده است. حجت‌الاسلام "محسن اراكی" سه‌شنبه شب در نود پنجمین گفتمان دینی در مدرسه فیضیه قم افزود: امروز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو مجلس خبرگان رهبری: سخت‌ترین و شدیدترین استعمار در جهان حاكم است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط كنونی سخت‌ترین و شدیدترین استعمار با شعارهای زیبای آزادی و حقوق بشر بر جهان حاكم شده است.

حجت‌الاسلام "محسن اراكی" سه‌شنبه شب در نود پنجمین گفتمان دینی در مدرسه فیضیه قم افزود: امروز تمدن غرب با نام و نشانهای آزادی،مبارزه با تروریسم و حقوق بشر قصد سلطه بر جهان را دارد.

وی ادامه داد: در تمدن كنونی غرب دگرستیزی و اسلام‌ستیزی به عنوان یك اصل اساسی مورد توجه می‌باشد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: آنچه امروز به نام صلح گرایی، آزادمنشی، تحمل پذیری و مسالمت پذیری در غرب مطرح می‌شود با واقعیت این جامعه سازگاری ندارد.

وی اظهار داشت: امروز با تمام وجود برای همه اندیشمندان قابل اثبات‌است كه ادعای جهان غرب در مورد دموكراسی و حقوق بشر دروغ محض می‌باشد.

اراكی با اشاره به محدودیت مطبوعات در جهان غرب گفت: یكی از روزنامه‌های معروف انگلیسی را به خاطر اینكه یكی از پیام‌های مقام معظم رهبری را در بخش آگاهی‌های خود چاپ كرده‌است محاكمه كردند.

وی تصریح كرد: مبنای اصلی جهان غرب نابودی تمدن اسلامی و هویت استقلال طلبانه مسلمانان جهان می‌باشد.

وی با اشاره به اینكه دولتهای غربی قبل از انقلاب اسلامی موفق شدند كه روح استقلال خواهی و عزت را از مسلمانان سلب كنند گفت: انقلاب ایران در درسراسر جهان یك موج بیداری ایجاد كرده و به مظلومیت اسلام در جهان خاتمه داد.

اراكی خاطرنشان كرد: امروز نسل جوان كشورهای اسلامی بیدار شده و با معیارهای غربی نیز مخالف می‌باشند.

وی ادامه داد: غرب با حمایت القاعده در سالهای اخیر به بهانه‌های مختلف تلاش كرده كه جنبش‌های اسلامی را در منطقه سركوب كند.

وی شكستن ارتباط میان روحانیت و مردم را از شگردهای دیگر جهان غرب ذكر كردو گفت: به دلیل اینكه روحانیون به‌عنوان نقطه اقتدار وقدرت نظام‌می‌باشند آنها می‌خواهند میان آنها و مردم فاصله ایجاد نمایند.