تبیان، دستیار زندگی
شد مدیر اجرایی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم از فراخوان همایش نوآوری‌های تبلیغ در این استان خبر داد. " محمد حیدری" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مقالات با محوریت روش‌های تبلی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش نوآوری‌های امر تبلیغ در استان قم فراخوان شد

مدیر اجرایی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم از فراخوان همایش نوآوری‌های تبلیغ در این استان خبر داد.

" محمد حیدری" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مقالات با محوریت روش‌های تبلیغی متناسب با شرایط روز و افزایش تاثیرگذاری آن ارائه می شود.

وی بیان داشت: روش‌های خلاقانه ارائه شده توسط مبلغین باید دارای ویژگی نو و تازه بودن باشد.

وی دارا بودن قابلیت انتقال به سایر مبلغین و موثر در افزایش توانمندی تبلیغی مبلغان در درك مخاطب و توسعه و بهبود ارتباط میان مبلغ و مخاطب را از دیگر شاخصه‌های این فراخوان ذكر كرد.

حیدری هدف از اجرای این فراخوان را بهسازی و افزایش كارآمدی، اثربخشی تبلیغ، توسعه و تنوع بخشی به روش‌ها و مهارت‌های تبلیغی در این امر خطیر ذكر كرد.

وی با اشاره به حجم وسیع تهاجمات فرهنگی از سوی غرب، نقش و جایگاه امر تبلیغ و بهبود فناوری تبلیغی را در جامعه بسیار مهم و قابل توجه خواند.

وی با توجه به اهمیت تبلیغ در گسترش دین و تفهیم روشن‌تر دین به ویژه برای جوانان و نوجوانان یادآور شد: قدم اول در نیل به این اهداف متعالی ایجاد تعامل و ارتباطگیری صحیح با جوانان می‌باشد.