تبیان، دستیار زندگی
ست   رییس مركز جهانی علوم اسلامی هدف جشنواره توان‌مندی‌های طلاب خارجی را افزایش قابلیت‌های فرهنگی، هنری و مهارتی در طلاب عنوان كرد. به گزارش خبرنگار تبیان حضرت حجت الاسلام علی رضا اعرافی، رییس مركز جهانی علوم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره توان‌مندی‌های طلاب خارجی، عرصه‌ای برای ارتقای مهارت‌هاست

رییس مركز جهانی علوم اسلامی هدف جشنواره توان‌مندی‌های طلاب خارجی را افزایش قابلیت‌های فرهنگی، هنری و مهارتی در طلاب عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان حضرت حجت الاسلام علی رضا اعرافی، رییس مركز جهانی علوم اسلامی  گفت‌: هدف جشنواره توان‌مندی‌های طلاب خارجی این‌است كه قابلیت‌های فرهنگی، هنری و مهارتی طلاب را بالا ببریم.
وی افزود: یك طلبه علاوه بر این كه توانایی علمی و ویژگی‌های اخلاقی دارد باید به لحاظ فنی و مهارتی توان‌مندی‌هایی داشته باشد تا بتواند علم، دانش و اندیشه خود را عرضه كند.
رییس مركز جهانی علوم اسلامی درباره اولین دوره جشنواره توان‌مندی‌های طلاب خارجی گفت: امسال در آغاز راه هستیم و امیدواریم این جشنواره رشد پیدا كند و در سال آینده تقویت شود و مهارت‌ها، هنرها و فنون حوزه افزایش یابد.
وی اینترنت، وبلاگ و نشریات را از محورهای اصلی این جشنواره برشمرد و ابراز كرد: تا به حال راه اندازی بیش از پنجاه سایت به ده زبان زنده جهان توسط طلاب خارجی از دستاوردهای این جشنواره بوده است.
 رسا