تبیان، دستیار زندگی
جی  رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سیاست این سازمان را ایجاد پیوند میان حوزه علمیه با نهادهای كشور و بین المللی كردن نگاه حوزه‌های علمیه عنوان كرد. به گزارش خبرنگار تبیان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین &nb...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همكاری حوزه علمیه با نهادهای فرهنگی داخلی و خارجی

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سیاست این سازمان را ایجاد پیوند میان حوزه علمیه با نهادهای كشور و بین المللی كردن نگاه حوزه‌های علمیه عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین  محمدی عراقی  داشت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سه سال است كه سیاست برقراری پیوند بین حوزه علمیه با نهادهای مربوط و بین‌المللی كردن نگاه حوزه در مسایل دینی را پی‌گیری می‌كند.
وی با اشاره به توجه مجامع جهانی به آرا و اندیشه‌هایی شخصیت‌های حوزوی خاطر نشان ساخت: شخصیت‌های برجسته حوزه علمیه با نگاه درونی به مسایل دینی می‌نگرند در حالی‌كه مباحث آنان مورد تحلیل مجامع بین المللی قرار می‌گیرد.
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ترجمه تولیدات فرهنگی و آثار حوزوی داخلی به هفده زبان زنده جهان و راه‌اندازی پایگاه‌های اطلاع رسانی و سایت‌های اینترنتی توسط این سازمان اشاره كرد و گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی می‌تواند حجم زیادی از آثار را در زمانی كوتاه‌ ترجمه كند و نشریاتی نیز برای معرفی این آثار منتشر شده است.
حجت‌الاسلام محمدی عراقی با اشاره به برگزاری اجلاس حوزه در عرصه بین الملل در دو سال قبل، از برگزاری این اجلاس صورت تخصصی در سال آینده خبر داد.

رسا