تبیان، دستیار زندگی
ست  آیت الله نوری همدانی در دیدار امروز با سرداران سپاه و گروهی از دانش آموزان شورای موتلفه اسلامی تهران گفت: امروز در جهان بر علیه اسلام یک نوع بی عدالتی حاکم است. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروز در جهان یک نوع بی عدالتی علیه اسلام حکم فرماست

آیت الله نوری همدانی در دیدار امروز با سرداران سپاه و گروهی از دانش آموزان شورای موتلفه اسلامی تهران گفت: امروز در جهان بر علیه اسلام یک نوع بی عدالتی حاکم است.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان ایشان با محکوم کردن اقدامات دشمنان علیه اسلام در غرب و سامرا، منشا انفجار های اخیر را از توهین به پیامبر''ص'' از کشور دانمارک دانست و افزود: این اقدامات در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان بود.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، برقراری عدالت در جامعه از اهداف پیامبران الهی دانست و افزود: همه پیامبران برای اجرای و برقرای عدالت مبعوث شده بودند.

آیت الله نوری همدانی عدالت را فطرتا قابل ستایش عنوان کرد و گفت: یک مسلمان واقعی کسی است که وظایف خود را در جامعه شناخته و در برقراری عدالت اجتماعی کوشا باشد.

وی فناوری هسته ای را حق مسلم و طبیعی ایرانیان قلمداد کرد و افزود: سردمداران استکبار جهان می خواهند ایران به این فناوری دست پیدا نکند و این یک نوع بی عدالتی است که در جهان امروز حاکم است.

آیت الله نوری همدانی در پایان این دیدار با اشاره به نماز اول وقت، خواندن قرآن در هر روز و به یاد بودن امام عصر''عج'' در هر زمان را رازهای موفقیت در زندگی عنوان کرد.