تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی و مرکز یادگیری تبیان، برای دومین بار و در یک اقدام مشترک و هماهنگ، مسابقه ویژه دانش آموزان شرکت کننده در پروژه های دانش آموزی تبیان را برگزار می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین مسابقه دانشمند فردا

شبکه اجتماعی و مرکز یادگیری تبیان، برای دومین بار و در یک اقدام مشترک و هماهنگ، مسابقه ویژه دانش آموزان شرکت کننده در پروژه های دانش آموزی تبیان را برگزار می کنند.

پس از برگزاری چندین دوره موفق پروژه های دانش آموزی تبیان و در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره این برنامه، از تمام دانش آموزان شرکت کننده در پروژه های دانش آموزی تبیان، برای شرکت در یک مسابقه ویژه با جوایز ارزنده دعوت می کنیم.

** قالب شرکت در مسابقه:

دانش آموزانی که در دوازدهمین دوره پروژه های دانش آموزی تبیان شرکت کرده اند، می توانند با ارسال تصاویر ویژه از فعالیت های خود در دوازدهمین همایش پروژه های دانش آموزی مدرسه اینترنتی تبیان، در این مسابقه شرکت کنند.

دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره می توانند به همراه پروژه خود، عکس سلفی بگیرند و یا از برنامه ها، اتفاقات و حواشی جشنواره پروژه های دانش آموزی عکاسی کنند و این تصاویر را در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنند.

** جوایز مسابقه:

به سه کاربر منتخب مسابقه، جایزه نقدی 100 هزار تومانی اهدا خواهد شد.

** شرایط مسابقه:

زمان شرکت در مسابقه:

از روز پنجشنبه 14 اردیبهشت

تا پایان روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 1396

- تصاویر ارسالی باید پیرامون دوازدهمین دوره پروژه های دانش آموزی تبیان باشند.

- تصاویر ارسالی باید در شبکه اجتماعی تبیان منتشر شوند.

اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. راهنمای عضویت در سایت تبیان را در اینجا و راهنمای اشتراک گذاری مطالب در شبکه اجتماعی تبیان را در اینجا بخوانید. صفحه سوالات متداول نیز شما را در زمینه استفاده از شبکه اجتماعی تبیان، راهنمایی خواهد کرد. آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید شبکه اجتماعی تبیان را هم می توانید از اینجا دریافت نمایید.

- فراموش نکنید که مطالب خود در شبکه اجتماعی تبیان را حتماً با یکی از دو برچسب #جشنواره_12_تبیان و یا #جشنواره12تبیان (دقیقا به همین صورت) علامت گذاری کنید. توجه داشته باشید که داوری مسابقه با کمک برچسب های فوق انجام خواهد شد.

- محدودیتی در تعداد مطالب ارسالی وجود ندارد.

- شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، می بایست جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تایید نهایی کنند.

** زمان شرکت در مسابقه:

از روز پنجشنبه 14 اردیبهشت تا پایان روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 1396

** داوری مسابقه:

داوری و انتخاب 3 نفر برگزیده این مسابقه، به شیوه زیر انجام خواهد شد:

- یک نفر از منتخبین مسابقه بر اساس میزان پسند (لایک) بیشتر بر روی تصاویر ارسالی در شبکه اجتماعی انتخاب خواهد شد. دانش آموزان می توانند برای معرفی آثار ارسالی خود و افزایش احتمال برگزیده شدن، از دیگر دانش آموزان و دوستان خود برای عضویت در شبکه اجتماعی و ثبت رأی، دعوت کنند.

- یک نفر از منتخبین مسابقه بر اساس بیشترین پست ارسالی مرتبط با مسابقه در شبکه اجتماعی تبیان انتخاب خواهد شد.

- یک نفر از منتخبین مسابقه بر اساس نظر داوران و مسئولین سایت تبیان انتخاب خواهد شد.
شبکه اجتماعی - مرکز یادگیری - باشگاه کاربران تبیان