تبیان، دستیار زندگی
ست   نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌كه استكبار جهانی فرهنگ‌سازی و استحاله‌ی فرهنگی را برای انحراف جوانان در دستور كارش قرار داده، تصریح كرد كه این تهدید خطرناك‌تر و مقابله با آن از حمله‌ی نظامی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمن با استحاله‌ی فرهنگی در صدد تهاجم از درون است

نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌كه استكبار جهانی فرهنگ‌سازی و استحاله‌ی فرهنگی را برای انحراف جوانان در دستور كارش قرار داده، تصریح كرد كه این تهدید خطرناك‌تر و مقابله با آن از حمله‌ی نظامی سخت‌تر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا ، حجت‌الاسلام والمسلمین  سعیدی، نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كه در همایش سراسری مسوولان و مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه با عنوان «میقات» سخن می‌گفت، افزود: دشمن چندین سال است كه شیوه مقابله‌اش را با انقلاب اسلامی تغییر داده و برای براندازی حكومت اسلامی از راه‌های مختلفی غیر از شیوه‌ی نظامی استفاده می‌كند.
وی با اشاره به این تغییر رویه استكبار جهانی افزود: استكبار جهانی و دشمن كه نتوانست از راه نظامی با انقلاب اسلامی به ستیز برخیزد، به سوی تهاجم درونی و فرهنگی برای استحاله فرهنگ دینی روی آورد و در این راه از ابزارهای مختلفی از جمله جریان‌سازی و حمایت از جریان‌ها و عناصر سكولار و غیر دینی در داخل كشور استفاده كرد و در واقع تهاجم از بیرون به تهاجم از درون برای براندازی حكومت اسلامی تبدیل شد.
نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: استكبار جهانی فرهنگ‌سازی و استحاله‌ی فرهنگی را برای انحراف جوانان در دستور كارش قرار داده كه این تهدید خطرناك‌تر و مقابله با آن از حمله‌ی نظامی سخت‌تر است.
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به وظیفه‌ی اصلی و محور حركت سپاه پاسداران گفت: همگرایی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه در تمام زمینه‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مبانی حركتی سپاه است؛ اما اگر سپاه از این دو محور دور شود، مطمئنا از اهداف خود دور خواهد شد.
وی درباره اهمیت آموزش نیروهای سپاه نیز گفت: تمام نیروهای سپاه باید با توجه به مقتضیات زمان از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای جامعه و دوستان باشند و با تهدیدات نظامی و یا فرهنگی دشمنان مقابله كنند، هم‌چنین با توجه به نوع تهدیدات دشمن خود را مهیا سازند.
حجت الاسلام سعیدی در پایان با اشاره به رویكرد جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفت: پاسداران باید از فهم سیاسی و معنویت بالایی برخوردار و در كارهای خود ولایت‌مدار باشند كه تقویت و گسترش این امور از وظایف اصلی حوزه‌ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است.
بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام ذوالنور رییس ستاد حوزه‌ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه درباره اهداف این همایش گفت: بررسی آخرین وضعیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سند چشم‌انداز بیست ساله و برنامه‌ی پنج ساله‌ی اول و بررسی تغییرات اساسی در نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بخشی از اهداف این همایش است.