تبیان، دستیار زندگی
ند   همایش «زیباترین پرستش» صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی قم با مشاركت ستاد اقامه نماز و جمعیت هلال احمر این استان برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، در این مراسم كه با حضور جمعی ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوانان به دنبال پاسخ شبهات دینی باشند

همایش «زیباترین پرستش» صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی قم با مشاركت ستاد اقامه نماز و جمعیت هلال احمر این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، در این مراسم كه با حضور جمعی از علما، اساتید و مسؤولان ستاد اقامه نماز برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، نماینده رهبر معظم انقلاب و رییس ستاد اقامه نماز، با بیان این‌كه انسان خلیفه خدا بر روی زمین است، گفت: انسان باید برای رسیدن به خداشناسی، خود را بشناسد و استعداد‌های درونی خود را در جهت رضای خدا شناسایی كند و از این استعداد‌ها به بهترین شیوه استفاده نماید.
وی با استناد به آیات قرآن افزود: تفسیر آیات قرآنی روشن‌گر بسیاری از مسایل مبهم و ناشناخته زندگی است. باید بدانیم كه تحصیل علم و دانش در كنار مسایل قرآنی با ارزش و گرانقدر می‌باشد.
وی شبهات دین را از عوامل درونی انسان و به خصوص نسل جوان دانست و تصریح كرد: باید جوانان شبهات دینی را با مشورت علما و بزرگان از بین ببرند و ما نیز موظفیم پاسخی مناسب به جوانان بدهیم.
حجت الاسلام قرائتی تأكید كرد: اسلام از مبانی عمیقی برخوردار است و تحقیق در آن وظیفه هر انسانی می‌باشد و همه اركان دین دارای حكمتی خاص است.
همچنین در این مراسم حجت الاسلام احسانی، مسؤول ستاد اقامه نماز استان قم، نماز را بهترین، عالی‌ترین و زیباترین وسیله ارتباط بنده با آفریننده دانست و عنوان كرد: نماز وسیله عروج انسان و تعالی در زمینه‌های اجتماعی، اخلاقی و سیاسی است و می‌تواند انسان را به فتوت و مردانگی برساند.