تبیان، دستیار زندگی
جی   رییس ستاد جشنواره فرهنگی طلاب خارجی از ارسال 1112 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد. به گزارش خبرنگار تبیان حجت‌الاسلام علی اكبر عطاران، رییس ستاد این جشنواره در نشست مطبوعاتی، صبح امروز ضمن تشریح اهداف ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیش از هزار اثر حاصل كار جشنواره فرهنگی طلاب خارجی

رییس ستاد جشنواره فرهنگی طلاب خارجی از ارسال 1112 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار تبیان حجت‌الاسلام علی اكبر عطاران، رییس ستاد این جشنواره در نشست مطبوعاتی، صبح امروز ضمن تشریح اهداف این جشنواره به خبرنگاران گفت: هدف این جشنواره شناخت توان‌مندی‌های دانش‌پژوهان در زمینه‌های تجسمی، ادبی، نقاشی، گرافیك و رسانه‌ای است.
حجت الاسلام علی اكبر عطاران ضمن ابراز این نكته كه تجلیل از فراورده‌ها و داده‌های فرهنگی و هنری از اهداف این جشنواره است، تأكید كرد: هدف ما ارایه توان‌مندی‌های دانش‌پژوهان به مراكز و سازمان‌های مرتبط در كشور متبوعشان است.
رییس ستاد جشنواره فرهنگی طلاب خارجی با اعلام این مطلب كه این جشنواره در دو بخش نشریات و اینترنت برگزار می‌شود، تصریح كرد: 1112 اثر در بخش نمایشگاهی به این دبیرخانه رسیده است و در این آثار 367 اثر صنایع دستی از 12 ملیت، 94 اثر سمعی و بصری از چهار ملیت، 37 اثر نرم‌افزاری از 10 ملیت و در بخش اینترنت 50 اثر به عنوان سایت اینترنتی از 14 ملیت و 40 اثر وبلاگ و 63 نشریه دریافت شده است.
 رسا