تبیان، دستیار زندگی
ند حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی بر لزوم گفتگو میان ادیان و مذاهب در مورد ظهور منجی تأکید کرد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از "مهر،  آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از محققان و پژوهشگران مؤسسه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادیان و مذاهب دربارة ظهور منجی گفتگو کنند

حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی بر لزوم گفتگو میان ادیان و مذاهب در مورد ظهور منجی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از "مهر،  آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از محققان و پژوهشگران مؤسسه انتظار نور، ضمن تأکید بر اهتمام بیشتر به مسأله مهدویت و وجود اطلاعات وسیع در این زمینه گفت: همه ادیان ومذاهب به نوعی قائل بر منجی هستند و باید در این خصوص با هم گفتگو کنند.

وی با اشاره به تحقیقات و پژوهشهای صورت گرفته در خصوص حضرت ولیعصر(عج) تصریح کرد: باید از امکانات موجود برای معرفی هر چه بهتر و تبیین جایگاه آن حضرت استفاده شود.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در ادامه در مورد لزوم اهتمام بیشتر طلاب و روحانیون به مباحث مهدویت گفت: مطالعه و پژوهش درباره حضرت مهدی(عج) باید از برنامه‌های حوزه علمیه و روحانیون باشد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام معصومی مدیر مؤسسه انتظار نور ضمن تشریح بخشی از فعالیتهای این مدرسه، برگزاری گفتمان مهدویت در هر سال و نشست مذاهب اسلامی در بندرعباس و نشست بین ادیان در کشور لبنان را از مهمترین برنامه‌های این مؤسسه برشمرد.