تبیان، دستیار زندگی
ند   صهیونیست و غرب آزادی را چماقی كرده اند برای كوبیدن ملت های آزاد كه برابر منافع آن ها سر تسلیم فرود نمی آورد. به گزارش خبرگزاری تبیان ، وی در این دیدار با اشاره به آیات و روایات به بررسی معانی آزادی پر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از آزادی، چماقی برای كوبیدن ملت های آزاد ساخته اند

صهیونیست و غرب آزادی را چماقی كرده اند برای كوبیدن ملت های آزاد كه برابر منافع آن ها سر تسلیم فرود نمی آورد.

به گزارش خبرگزاری تبیان ، وی در این دیدار با اشاره به آیات و روایات به بررسی معانی آزادی پرداخت و افزود:‌خداوند انسان را آزاد آفریده و هر انسانی حق حیات و استفاده از مواهب الهی را دارد كه استفاده از فن آوری صلح آمیز انرژی هسته ای نیز یكی از این حقوق است.
ایشان تصریح كرد: این آزادی تا جایی كه به آزادی و حقوق انسانی دیگران لطمه ترند مشروع خواهد بود اما دشمنان اسلام كه دم از آزادی می زنند با منع حجاب به نقض آن می پردازند و از سوی دیگر به مقدسات مسلمانان و پیامبر اكرم''ص'' توهین كرده و آن رابه علامت آزادی بیان می دانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهم اسفند سالروز ورود امام خمینی''ره'' به قم گفت: بالاترین امتیاز امام اخلاص ایشان بود و از آنجا كه برای خدا كار می كرد توانست اسلام ناب را به دنیا معرفی كند. اسلام نابی كه امروز غرب و صهیونیست در برابر آن عاجز مانده اند.
آیت الله نوری همدانی از دیدار كنندگان به عنوان مجاهدان و مرزداران اسلام یاد كرد و افزود: مبارزه دشمنان با مام سبكتر نخواهد شد و دشمنان روز به روز با كینه بیش تری به سراغ می می آیند و ما باید با صبر و تحمل و هوشیاری متقابل آنان بایستیم. راه ما راه حق است و هرگاهی كه برداریم بر ایمان ما افزوده می شود.