تبیان، دستیار زندگی
ست رئیس حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: كسانی كه هتك حرمت به حرمین شریفین سامرا را انجام داده اند، از جهان اسلام و مسلمانان بی خبرند. به گزارش خبرنگار تبیان حجت الاسلام محمدی اراكی رئیس حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع)&...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خواسته همیشگی جبهه كفر گسستگی اتحاد و انسجام مسلمانان است

رئیس حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: كسانی كه هتك حرمت به حرمین شریفین سامرا را انجام داده اند، از جهان اسلام و مسلمانان بی خبرند.

به گزارش خبرنگار تبیان حجت الاسلام محمدی اراكی رئیس حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع)  با محكومیت هتك حرمت به حرمین امام هادی (ع) و امام عسگری (ع) گفت: آمریكا و ایادی آنها حركت های مردمی، مردم عراق را دور از انتظار یافته اند و با موجی از خشم و نفرت مسلمانان نسبت به خود روبرو شده اند و به همین دلیل با انجام چنین اقداماتی سعی در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی دارند.
وی اظهار داشت : عوامل هماهنگ آمریكا كه ازكشتار مردم بی دفاع در نجف، كربلا و كاظمین چیزی جز معنویت ندیده اند با انجام این اعمال وحشیانه و قبیحانه سعی دارند به اهداف شیطانی خود برسند.
وی اضافه كرد : مسلمانان باید اتحاد بیشتری نسبت به قبل داشته باشند و به دور از هر گونه تعصبات قومی و مذهبی در مقابل دشمنان، حركت های منسجم و با شكوهتری از خود بروز دهند.
وی در ادامه گفت: كسانی كه به عتبات عالیات سامرا هتك حرمت كرده اند، از جهان اسلام و مسلمانان چیزی نمی دانند و فقط سعی در به هم زدن صفوف به هم پیوسته مسلمانان دارند.
ایشان تاكید كرد: در تقابل میان جهان اسلام و دشمنان خواسته های همیشگی جبهه كفر گسستن اتحاد و انسجام مسلمانان است.
رئیس حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) اضافه كرد: مسلمان شیعه و سنی باید آموزه های قرآنی كه می فرماید : هرگاه دشمن ازشما خشمگین شد، بدانید كه گام توحیدی بر داشته اید، را سر لوحه خود قرار دهند و با بصیرت و آگاهی توطئه های اسلام ستیزان را خنثی كنند.

وی در پایان خاطر نشان كرد: جهان اسلام این جنایت سیاسی را بی پاسخ نخواهد گذاشت و سامرا با شكوه تر از گذشته ساخته خواهد شد.