تبیان، دستیار زندگی
ند در پی اهانت به پیامبر اسلام"صلی الله علیه واله وسلم"؛ قطر برای رفع اختلافات ادیان تلاش می کند در پی انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز رسول گرامی اسلام"صلی الله علیه واله وسلم" از سوی کشورهای اروپایی، قطر به منظور ارائه اطل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطر برای رفع اختلافات ادیان تلاش می کند

در پی اهانت به پیامبر اسلام"صلی الله علیه واله وسلم"؛

قطر برای رفع اختلافات ادیان تلاش می کند

در پی انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز رسول گرامی اسلام"صلی الله علیه واله وسلم" از سوی کشورهای اروپایی، قطر به منظور ارائه اطلاعاتی در مورد حضرت محمد "سلام الله علیه"، رفع اختلافات ادیان و خدمت به اسلام برنامه های فرهنگی و دینی خاصی را اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری "مهر" به نقل از خبرگزاری محیط، چاپ کتابهایی در مورد حضرت محمد"صلی الله علیه واله وسلم" و رسالت وی به زبان انگلیسی از جمله اقدامات قطر در راستای رفع دیدگاههای نادست در مورد پیامبر اسلام"صلی الله علیه واله وسلم" است .

راه اندازی پایگاه های اینترنتی به چند زبان، با هدف ارائه اطلاعاتی در مورد اسلام وحضرت محمد"صلی الله علیه واله وسلم" و از بین بردن شبهاتی که در مورد حضرت محمد "صلی الله علیه واله وسلم" و رسالت آسمانی وی وجود دارد نیز از دیگر برنامه های قطر اعلام شده است .

قطر برنامه هایی به منظور گفتگوهای متقابل در قالب سخنرانی، جلسات بحث و بررسی و دوره های آموزشی با شناخت اصطلاحات و اختلافات برگزار می کند تا ادیان و اقشار مختلف به فهم مشترک یا نزدیک به هم دست یابند.